Skip to main content

Kotitv päivitys.

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Nyt kun tuo uusin kotitv päivitys on ollut jo muutamia päiviä niin täytyy todeta että pätkimiset on loppuneet.
Modeemi on sama ja viimesen vikailmoituksen jälkeen tulleella boksin päivityksellä tuntuisi olevan enemmän osuutta kuin niillä vika korjattu tekstiviesteillä. Tuo päivitys nimittäin tuli juuri ennen kuin viimeisin vikailmoitus meni asentajalle asti.
Nyt näyttää hyvältä.
Siltä ainakin vaikutti että edellinen päivitys oli täysi susi. Vaikka sen mukana tuli tuo nettitallentamismahdollisuus niin sen jälkeen alkoi myös tuo helvetillinen pätkiminen.
Toivottavasti homma toimii tulevaisuudessakin yhtä mukavasti kun tuntuu tällä hetkellä toimivan.

1 kommentti

  • May 23, 2011
Hei, mukava kuulla, että ongelmat ovat hellittäneet. Toivotaan, että jatkossakin kaikki toimii moitteitta.