Nyt kun tuo uusin kotitv päivitys on ollut jo muutamia päiviä niin täytyy todeta että pätkimiset on loppuneet.
Modeemi on sama ja viimesen vikailmoituksen jälkeen tulleella boksin päivityksellä tuntuisi olevan enemmän osuutta kuin niillä vika korjattu tekstiviesteillä. Tuo päivitys nimittäin tuli juuri ennen kuin viimeisin vikailmoitus meni asentajalle asti.
Nyt näyttää hyvältä.
Siltä ainakin vaikutti että edellinen päivitys oli täysi susi. Vaikka sen mukana tuli tuo nettitallentamismahdollisuus niin sen jälkeen alkoi myös tuo helvetillinen pätkiminen.
Toivottavasti homma toimii tulevaisuudessakin yhtä mukavasti kun tuntuu tällä hetkellä toimivan.
Kotitv päivitys.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.