KotiTV + Thomson TG789nv
Elikkäs joo, tuli kauheesti pyytelemättä tuo Thomsonin TG789nv kotiin, aattelin että Soneralla halutaan että asennan sen paikalleen ja sitä rataa, ja pääsen helposti takasi nettiin, mutta eipä käyny sit näin... hienosti tuntuu tuo KotiTV pelittävän tolla vanhallaki ADSL2+ boxilla (A-Link RR24AP), sillä on siis pöytäkone langallisesti kiinni, Motorola VIP1903 langallisesti kiinni ja läppäri WLANissa, ei mitään ongelmia, Thomsonilla saa kyllä kaikkiin yhteyden paitsi internettiin, eli on ongelmia. Missään ei ilmoteta muuta kuin "palvelutilauksia tehty ja ne on kesken" mutta ei kerrota mitä tilauksia on tehty ja mihin ne vaikuttaa ja mitenkä, ja ei voi oikeen kovin kauheesti asialle ite mitään tehä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.