Hei,
Tilasin KotiTV paketin ja puhelimessa luvattiin laitteet ilmaiseksi (Digiboksi + VDSL modeemi).
Nyt kuitenkin tilausvahvistuksessa lukee näin "Palvelureititin ADSL / VDSL2 / Ethernet hybridi: 0,00 eur, Tallentava digiboksi: 209,00 eur"
Onko tästä nyt tulossa tuo 209e lasku vaikka mistään tämmöisestä ei ollut puhe?
KotiTV tilauksesta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.