Skip to main content

KotiTV tilauksesta

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Tilasin KotiTV paketin ja puhelimessa luvattiin laitteet ilmaiseksi (Digiboksi + VDSL modeemi).
Nyt kuitenkin tilausvahvistuksessa lukee näin "Palvelureititin ADSL / VDSL2 / Ethernet hybridi: 0,00 eur, Tallentava digiboksi: 209,00 eur"

Onko tästä nyt tulossa tuo 209e lasku vaikka mistään tämmöisestä ei ollut puhe?

1 kommentti

  • June 4, 2012
Hei! Katsoin asikastiedoistasi, että tilanne näyttäisi olevan juuri kertomasi mukainen. Otathan asiassa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Pahoittelut, ettei asiasta ollut puhetta tilausta tehdessä!