Hei!
Tilasin puhelimitse teiltä Viihdepaketin, tai siis tarkoitus on vaihtaa nykyinen yhteys siihen 24 M adsl-kotitv-pakettiin. Sain tilausvahvistuksen kuitenkin sähköpostiini kahdesti, joissa toisessa toimitusmaksu oli 130€ ja toisessa luvattu 29 €. Tilausnumero on kuitenkin sama molemmissa. Kumpi toimitusmaksu on nyt oikea, perun tilaukseni heti mikäli luvattu 29 e ei pidäkään paikkaansa? Laitteita ei ole toimitettu vielä, asennuspäivä on 19.3.
Kotitv-tilausvahvistus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.