Skip to main content

Kotitv-tilausvahvistus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei!

Tilasin puhelimitse teiltä Viihdepaketin, tai siis tarkoitus on vaihtaa nykyinen yhteys siihen 24 M adsl-kotitv-pakettiin. Sain tilausvahvistuksen kuitenkin sähköpostiini kahdesti, joissa toisessa toimitusmaksu oli 130€ ja toisessa luvattu 29 €. Tilausnumero on kuitenkin sama molemmissa. Kumpi toimitusmaksu on nyt oikea, perun tilaukseni heti mikäli luvattu 29 e ei pidäkään paikkaansa? Laitteita ei ole toimitettu vielä, asennuspäivä on 19.3.

1 kommentti

  • March 13, 2012
Hei tnakkala,
29e on se oikea hinta. Lisäätkö profiiliisi vaikka liittymäsi numeron, niin tarkistetaan että kaikki on, niin kuin pitää.