Hei!
Minulla aukesi eilen Laajakaista sekä KotiTV palvelu, tänään tuli tekstiviesti että palvelu on auennut, mutta missään vaiheessa en ole vielä saanut käyttäjätunnusta taikka salasanaa KotiTVtä varten.
Omilta sivuilta kun yrittää liittymän hallintaan mennä, tulee herjaus käyttökatkosesta tms. ja kun eilen soitin asiakaspalveluun, sain vastaukseksi jotain epämääräistä selostusta että kyllä niiden tunnusten olisi pitänyt jo tulla..Missä on vika?
KotiTV tunnuksia ei lähetetty vaikka palvelu on auennut..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.