KotiTV tunnuksia ei lähetetty vaikka palvelu on auennut..


Hei!

Minulla aukesi eilen Laajakaista sekä KotiTV palvelu, tänään tuli tekstiviesti että palvelu on auennut, mutta missään vaiheessa en ole vielä saanut käyttäjätunnusta taikka salasanaa KotiTVtä varten.
Omilta sivuilta kun yrittää liittymän hallintaan mennä, tulee herjaus käyttökatkosesta tms. ja kun eilen soitin asiakaspalveluun, sain vastaukseksi jotain epämääräistä selostusta että kyllä niiden tunnusten olisi pitänyt jo tulla..Missä on vika?

13 kommenttia

Olisiko sinulla tallessa sinulle toimitettua tilausvahvistusta? Tunnukset pitäisi olla siellä, niin kuin sinulle on varmasti kerrottukkin. Jos lisäät liittymänumerosi tai asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin, voin katsoa asiakastietojasi tarkemmin. Ilmoitathan tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.
Sähköpostista löytyy ainoastaan tunnusvahvistus sekä toimitusvahvistus. Puhelimesta löytyy omien sivujen tunnukset sekä ilmoitus, että laajakaista on kytketty.
Mistä kyseiset tiedot mahtavat löytyä?
Tunnukset pitäisi olla lähetetty sinulle myös tekstiviestinä. Kirjautumalla verkkopankkitunnuksilla Omille Sivuille, pääset myös katsomaan tarkempia asiakastietojasi. Mikäli et löydä asiakasnumeroasi tai liittymänumeroasi on ainut vaihtoehto soittaa uudelleen asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa mihin tunnukset on toimitettu ja toimittaa ne tarvittaessa uudelleen.
Asiakasnumero löytyy tiedoista nyt.
Anni?
Olisihan se kiva tietää, missä mennään..!

..vaikka olisihan se aika shokeeraavaa, jos Soneralta saisi tietoa ajallaan! : )) Soittopyyntökin jätetty omien sivujen kautta perjantaina, vähän epäilyttää, että kuuluuko sieltäkään mitään vielä tänään vaikka ilmoituksessa niin pontevasti ilmoitettiinkin asian hoituvan viimeistään seuraavana arkipäivänä...

Pankkitunnuksien kautta tehdyllä tunnuksella kun kirjautuu ja yrittää päästä käsiksi liittymän hallintaan, toteaa sivu kylmästi "Ei laajakaistaliittymää", aika jännä kun verkkopankkitunnuksilla omat sivut näyttävät minulla laajakaistaliittymän ja puhelimeen on tullut viestiäkin, että liittymä on auennut, eikös?
Olitkin ollut viikonlopun aikana yhteydessä asiakaspalveluumme. Uutta kerrottavaa ei ikävä kyllä ole eli tilanne on edelleen sama kuin mitä sinulle on kerrottu. Tekemäsi tilaus ei ole mennyt vielä kokonaan läpi, jonka vuoksi tunnuksia ei voi vielä lähettää uudelleen. Omilla Sivuilla tulee "ei laajakaistaliittymää"-tieto tämän saman asian vuoksi. Laitan asiasta kiirehtimispyynnön eteenpäin, mikäli sitä ei ole vielä tehty.
Nyt tuli tekstiviesti, että kotitv on toimitettu ja valmis käyttöönotettavaksi, ja uusi toimitusvahvistuskin tuli kotitvstä sähköpostiin, mutta vieläkään ei mistään ole tullut käyttäjätunnusta tai salasanaa kotitvtä varten...

EDIT:

Päivitetääs tilanne, tilasin omilta sivuilta uuden käyttäjätunnuksen sekä salasanan kotitv:tä varten, mutta kun syötin kyseiset tiedot, herjaa kotitv että käyttäjätunnus tai salasana on väärä, mikä tässä nyt oikein mättää?

RE-EDIT:

Lisäpäivitystä, kolme kertaa yhteensä olen nyt tilannut uuden salasanan kotitv:tä varten, ja [u:1i8ifslz]jokaisella kerralla salasana on ollut sama[/u:1i8ifslz], osaattekohan te siellä soneran päässä selventää asiaa?

RE-RE-EDIT:

Olisihan sitä infoakin kiva saada joskus, ettei turhaan maksa tuotteesta, jota ei pysty käyttämään...Eikä sieltä asiakaspalvelusta mitään loppujenlopuksi kuulunutkaan eilen, vaikka kovasti mainostettiin omilla sivuilla, että viimeistään seuraavana arkipäivänä otetaan yhteyttä!
Tässä nyt on kohta viikko maksettu toimimattomasta laitteesta, asiakaspalvelusta ei pääse läpi, rupeaa suoraansanoen v**uttamaan tämä soneran toiminta pikkuhiljaa...
Hei. Pahoittelut tilanteesta. Laitan asian selvitykseen ja palaan asiaan heti kun lisätietoa saan.
Jo on nyt p*rkele, ei niiden lisätietojen saamisessa voi jum*lauta kestää viittä päivää, joku roti tähänkin hommaan nyt ennenkuin lähtee sopimus purkuun kun toimitettua palvelua ei ole pystynyt käyttämään kohta kahteen viikkoon soneran päässä olevan vian takia, eikä asiakaspalvelukaan auta kun soittamalla ei pääse läpi.
Viimeisimmän tunnin mittaisen jonotussession päätteeksi puhelu katkesi itsestään, ja soneralta tuli kaikenlisäksi VIESTI "Soitit juuri Soneralle. Saitko asiasi hoidettua? Vastaa tähän viestiin k(kyllä) tai e (ei). Viesti on kotimaasta maksuton. T.Sonera", tähän vastasin tottakai e, kun oletin siitä olevan edes jotain hyötyä asian selvittämisen suhteen, mutta ei, vastauksena tuli pelkästään "Kiitos vastauksesta ! Sonera". Joopajoo.... Alkaa tuo elisan viihdepaketti näyttämään entistä houkuttelevammalta....
Slider: En ikävä kyllä ole saanut vielä vastausta laittamaani selvitykseen. Katsoin asiakastiedoistasi, että olet ollut asian hoitamiseksi yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme. Toivottavasti asia saadaan ratkottua sitä kautta!
Sain tämän vihdoinkin ratkaistua teknisen asiakaspalvelun kautta.
Mutta pääsenkin siirtymään onnellisesti ongelmasta TOISEEN ONGELMAAN.

Asiakaspalvelijan antama salasana kyllä toimi KotiTVn käyttöönotossa, mutta pin-koodit, jotka kyseinen aspa antoi, eivät toimi videovuokraamossa. Myöskään äsken omilta sivuilta tilaamani uudet pin-koodit eivät toimi..
Koodien tilaamisen jälkeen kannattaa hetken aikaa odotella, josko ne lähtisivät pienen odottelun jälkeen toimimaan. Ja jos ne eivät ensimmäisellä otolla toimi, kannattaa kokeilla vielä hetken perästä uudelleen. Nyt en ikävä kyllä tätä kautta pysty sanomaan, miksi ne eivät toimi. Jollet saa Omilta Sivuilta tilattuja koodeja toimimaan, joudun pyytämään sinua ottamaan uudelleen yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme.

Vastaa