Hei!
Meillä on Soneran Viihdepaketti ja kaukosäädin meni rikki.
Miten saisin uuden ja pitääkö rikkinäinen lähettää teille takaisin?
Se mureni takapuolelta ja patterin pidike meni kaukosäätimen sisään.
A
Hei JAANAL,
Lähetämme sinulle uuden kaukosäätimen. Se tulee Postin lähimpään toimipisteeseen noin 2-3 arkipäivän kuluessa.
Vanhaa kaukosäädintä ei tarvitse palauttaa meille.
Lähetämme sinulle uuden kaukosäätimen. Se tulee Postin lähimpään toimipisteeseen noin 2-3 arkipäivän kuluessa.
Vanhaa kaukosäädintä ei tarvitse palauttaa meille.
A
Hei!
Minulla on myös kaukosäädin rikki. Tipahti lattialle ja metallijousi meni kaukosäätimen sisään, kuten monella muullakin. Ei siis toimi.
Minulla on myös kaukosäädin rikki. Tipahti lattialle ja metallijousi meni kaukosäätimen sisään, kuten monella muullakin. Ei siis toimi.
A
Hei Hellurei,
Normaalisti jos kaukosäädin on pudonnut lattialle ja se siinä yhteydessä hajoaa, veloitetaan uudesta kaukosäätimestä 19 euroa. Laitoimme poikkeuksellisesti sinulle kaukosäätimen veloituksetta, koska on varmasti ollut vahingosta kyse. Uusi kaukosäädin tulee postin lähimpään toimipisteeseen noin 2-3 arkipäivän sisällä.
Normaalisti jos kaukosäädin on pudonnut lattialle ja se siinä yhteydessä hajoaa, veloitetaan uudesta kaukosäätimestä 19 euroa. Laitoimme poikkeuksellisesti sinulle kaukosäätimen veloituksetta, koska on varmasti ollut vahingosta kyse. Uusi kaukosäädin tulee postin lähimpään toimipisteeseen noin 2-3 arkipäivän sisällä.
A
Hei!
Meillä on Soneran Viihdepaketti ja kaukosäädin meni rikki.
Miten saisin uuden ja pitääkö rikkinäinen lähettää teille takaisin?
Se mureni takapuolelta ja patterin jousi meni kaukosäätimen sisään.
t. ulla
Meillä on Soneran Viihdepaketti ja kaukosäädin meni rikki.
Miten saisin uuden ja pitääkö rikkinäinen lähettää teille takaisin?
Se mureni takapuolelta ja patterin jousi meni kaukosäätimen sisään.
t. ulla
A
Hei ullapaa
Voisitko laittaa tarkemmat yhteystiedot meille vaikka facebookin kautta niin hoidetaan asia sitä kautta. Voit myös soittaa suoraan vikapalveluun 0206 90101 asian hoitaaksesi!
Voisitko laittaa tarkemmat yhteystiedot meille vaikka facebookin kautta niin hoidetaan asia sitä kautta. Voit myös soittaa suoraan vikapalveluun 0206 90101 asian hoitaaksesi!
A
Heippa Sonera!
Meillä on ongelmia Motorola VIP 1003:n kaukosäätimen kanssa. Kaukosäätimen "käyttökulma" on ärsyttävän tarkka. Asteenkin muutos kulmassa aiheuttaa sen, ettei digiboksi reagoi kaukosäätimen käyttöön. Myöskään kaukosäätimen ja digiboksin kulma ei tarvitse olla viivasuora, digiboksi saattaa reagoida napin painalluksiin myös, jos kaukosäädin osoittaa n. puolen metrin päässä oikealla sijaitsevaa TV:tä.
Myös digiboksin reagointiviive on harmillisen pitkä reagoituun painallukseen nähden, n. sekunnin luokkaa. Mielestäni reagoinnin pitäisi olla lähes välitön.
Olemme koittaneet josko paristojen vaihto auttaisi, mutta ei. Mikä neuvoksi?
t: Tapio
Meillä on ongelmia Motorola VIP 1003:n kaukosäätimen kanssa. Kaukosäätimen "käyttökulma" on ärsyttävän tarkka. Asteenkin muutos kulmassa aiheuttaa sen, ettei digiboksi reagoi kaukosäätimen käyttöön. Myöskään kaukosäätimen ja digiboksin kulma ei tarvitse olla viivasuora, digiboksi saattaa reagoida napin painalluksiin myös, jos kaukosäädin osoittaa n. puolen metrin päässä oikealla sijaitsevaa TV:tä.
Myös digiboksin reagointiviive on harmillisen pitkä reagoituun painallukseen nähden, n. sekunnin luokkaa. Mielestäni reagoinnin pitäisi olla lähes välitön.
Olemme koittaneet josko paristojen vaihto auttaisi, mutta ei. Mikä neuvoksi?
t: Tapio
A
Hei trelic
Sijaitseeko digiboksisi Tv-tasolla esim. lasin takana? Tämä voi joskus vaikuttaa käyttökulmaan. En ole tarkkaan testannut tuon laitteen reagointia mutta kotonani olen käyttänyt laitetta noin. 45 asteen kulmasta vielä onnistuneesti (laite on puhtaasti näköyhteydessä avoinaisella paikalla ilman lasiesteitä). Jos tälläista estettä ei sinullakaan ole, suosittelisin melkein ottamaan vikapalveluun yhteyttä uuden säätimen puolesta.
Tuo digiboksin reagointiviive säätimeen on kyllä ihan ominaisuus. Tiedän että tämä laskee käyttömukavuutta kun vertaa esim. normaaliin kaapelidigiboksiin joka reagoi painallukseen heti. Tätä asiaa on nostettu ennenkin esille mutta ainakaan vielä ei uutta kerrottavaa muutosten/parannuksen suhteen ole.
Sijaitseeko digiboksisi Tv-tasolla esim. lasin takana? Tämä voi joskus vaikuttaa käyttökulmaan. En ole tarkkaan testannut tuon laitteen reagointia mutta kotonani olen käyttänyt laitetta noin. 45 asteen kulmasta vielä onnistuneesti (laite on puhtaasti näköyhteydessä avoinaisella paikalla ilman lasiesteitä). Jos tälläista estettä ei sinullakaan ole, suosittelisin melkein ottamaan vikapalveluun yhteyttä uuden säätimen puolesta.
Tuo digiboksin reagointiviive säätimeen on kyllä ihan ominaisuus. Tiedän että tämä laskee käyttömukavuutta kun vertaa esim. normaaliin kaapelidigiboksiin joka reagoi painallukseen heti. Tätä asiaa on nostettu ennenkin esille mutta ainakaan vielä ei uutta kerrottavaa muutosten/parannuksen suhteen ole.
A
[quote="ullapaa"]Hei!
Meillä on Soneran Viihdepaketti ja kaukosäädin meni rikki.
Miten saisin uuden ja pitääkö rikkinäinen lähettää teille takaisin?
Se mureni takapuolelta ja patterin jousi meni kaukosäätimen sisään.
t. ulla
asiakas numero lisätty profiiliin.
jos sitä kautta saat yhteystiedot.
kun ei ole facebook tiliä.
Meillä on Soneran Viihdepaketti ja kaukosäädin meni rikki.
Miten saisin uuden ja pitääkö rikkinäinen lähettää teille takaisin?
Se mureni takapuolelta ja patterin jousi meni kaukosäätimen sisään.
t. ulla
asiakas numero lisätty profiiliin.
jos sitä kautta saat yhteystiedot.
kun ei ole facebook tiliä.
A
Hei ullapaa
Sinulle on hoidettu uusi kaukosäädin tulemaan! Vanhaa ei tarvitse palauttaa meille. Uusi säädin on noudettavissa 2-3 arkityöpäivän kuluessa lähipostista. Saat saapumisilmoituksen vielä erikseen txt-viestillä.
Sinulle on hoidettu uusi kaukosäädin tulemaan! Vanhaa ei tarvitse palauttaa meille. Uusi säädin on noudettavissa 2-3 arkityöpäivän kuluessa lähipostista. Saat saapumisilmoituksen vielä erikseen txt-viestillä.
A
Antti- kirjoitti: Hei trelic
Sijaitseeko digiboksisi Tv-tasolla esim. lasin takana? Tämä voi joskus vaikuttaa käyttökulmaan. En ole tarkkaan testannut tuon laitteen reagointia mutta kotonani olen käyttänyt laitetta noin. 45 asteen kulmasta vielä onnistuneesti (laite on puhtaasti näköyhteydessä avoinaisella paikalla ilman lasiesteitä). Jos tälläista estettä ei sinullakaan ole, suosittelisin melkein ottamaan vikapalveluun yhteyttä uuden säätimen puolesta.
Tuo digiboksin reagointiviive säätimeen on kyllä ihan ominaisuus. Tiedän että tämä laskee käyttömukavuutta kun vertaa esim. normaaliin kaapelidigiboksiin joka reagoi painallukseen heti. Tätä asiaa on nostettu ennenkin esille mutta ainakaan vielä ei uutta kerrottavaa muutosten/parannuksen suhteen ole.
Digiboksi sijaitsee erillisessä avonaisessa AV-laitehyllyssä ja laitehylly TV:n vieressä. Eli mihin siis minun pitää olla vielä yhteydessä? Kuvittelin että tämä foorumi toimisi tietynlaisena vikapalveluna ja minun ei tarvitsisi erikseen lähteä jonnekin tästä soittelemaan tms, mutta toimitaan niinkuin prosessit sanovat :)
t: Tapsa
A
Hei trelic
Pyrin vikapalvelun roolissa auttamaan käyttäjiä täältä niin paljon kuin pystyn, mutta vikailmoitus tulee silti jättää aina joko soittamalla tai sähköisesti palvelupyynnön kautta. Myös laitteiden takuuvaihdot suoritetaan pääsääntöisesti sitä kautta.
Selvissä tapauksissa pystymme myös tätä kautta esim. laitevaihtoja suorittamaan mutta sinun tapauksessa ongelma on hieman erilainen (vrt. fyysinen vika paristokotelossa). Tämän takia laitevaihto / viankorjausta kannattaa kysyä vielä vikapalvelun kautta! Välttämättähän vika ei ole itse säätimessä vaan digiboksin vastaanottimessa.
Pyrin vikapalvelun roolissa auttamaan käyttäjiä täältä niin paljon kuin pystyn, mutta vikailmoitus tulee silti jättää aina joko soittamalla tai sähköisesti palvelupyynnön kautta. Myös laitteiden takuuvaihdot suoritetaan pääsääntöisesti sitä kautta.
Selvissä tapauksissa pystymme myös tätä kautta esim. laitevaihtoja suorittamaan mutta sinun tapauksessa ongelma on hieman erilainen (vrt. fyysinen vika paristokotelossa). Tämän takia laitevaihto / viankorjausta kannattaa kysyä vielä vikapalvelun kautta! Välttämättähän vika ei ole itse säätimessä vaan digiboksin vastaanottimessa.
A
JAANAL kirjoitti: Hei!
Meillä on Soneran Viihdepaketti ja kaukosäädin meni rikki.
Miten saisin uuden ja pitääkö rikkinäinen lähettää teille takaisin?
Se mureni takapuolelta ja patterin pidike meni kaukosäätimen sisään.
Hei minulla on aivan vastaava tilanne ja pattereita vaihtaessa patterin pidike meni kaukosäätimen sisään.Ennen sitä toimi aivan hyvin.
A
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.