Skip to main content
menin sitten urheiluhulluna ottamaan kotitvn ja urhototalin....huoh
toi laatikko on nyt ollut tuossa "toiminnassa" muutaman päivän

ajattelin tänään katsella topon matsia ja paskat
tämä lada huutaa kokoajan samaa ilmoitusta :
VIDEO SERVER FAILURE
painele nollaa ja ilmoita numero 2 asiakaspalveluun
HUH HEIHJAA mikä laite

tämä sama ongelma ollut kokoajan vaikka näinkin pari päivää sitten jonkun koripallopelin ja videovuokraamo ei myöskään toimi
kaikki tyypilliset liirumlaarumit uudelleen käynnistyksistä tehty, ongelma aina sama

mahtava idea urholta tämä total paketti vielä kun se toimisi
no onhan tässä aikaa ennenkuin kiekkokausi taas alkaa
Jos internetyhteytesi muuten toimii normaalisti, lienee ongelma nyt joko palvelureitittimessä, jos sinulle on sellainen toimitettu, tai digiboksissa. Mikäli laitteiden uudelleenkäynnistys ei auta, kannattaa sinun ottaa yhteyttä Vikapalveluumme joko soittamalla numeroon 0206 90101, tai täyttämällä vikalomakkeen Omilla sivuilla.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kaverin innoittamana tein tilauksen koti-tv+urho total. Nyt kuulin että kaverille ei olla yli kuukauteen pystytty toimittamaan 24 megaista ADSL-liittymää, väittävät kapasiteetin olevan loppu. Miten tämä voi olla mahdollista? Alue Pori ja 24 megaisen alueella.

Itsellä ollut vuosia Elisan ADSL ja todellakin pyörii 24 megaisena ja ylikin. Oma tilaus koskee samaa taloa, joten ostinko sikaa säkissä?

Teimme juuri nopeustestejä ja nopeudet ovat 2-4 megaa, joten ei ihme ettei koti-tv:tä saa edes aktivoitua. Missä vika?
Ohjeita hidasteluongelmaan löydät Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme. Jos niistä ei ole apua, kannattaa liittymästä jättää vikailmoitus sivun ohjeistuksen mukaisesti.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa