Hei.
Laajakaistaliittymieni tiedot ovat väärin (ristissä) omien sivujen liittymähallinnan mukaan. Aioin taas laittaa korjauspyyntöä asiakaspalvelulomakkeella mutta nyt siihen on tehty jokin he*****tin valikkolomakesysteemi.
Otin kohdan virheellinen osoite. ja lomake aukeaa ja antaa valittavaksi kaksi valintaa joista kumpikaan ei sovellu tähän tapaukseen. ja sama seuraavalla lomakkeella.
Kuinka tällä uudella hienolla valintasysteemillä voin kirjoittaa suoraa tekstiä asiakaspalvelijalle käsiteltäväksi. Asia ei ole kiireellinen joten en välitä maksaa puhelinsoitosta kun yritysnumeroon ei puhelut sisälly puhepakettiini.
Kuinka omien sivujen kautta palvelupyyntö asiakaspalveluun?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.