Skip to main content
Hei.

Laajakaistaliittymieni tiedot ovat väärin (ristissä) omien sivujen liittymähallinnan mukaan. Aioin taas laittaa korjauspyyntöä asiakaspalvelulomakkeella mutta nyt siihen on tehty jokin he*****tin valikkolomakesysteemi.

Otin kohdan virheellinen osoite. ja lomake aukeaa ja antaa valittavaksi kaksi valintaa joista kumpikaan ei sovellu tähän tapaukseen. ja sama seuraavalla lomakkeella.

Kuinka tällä uudella hienolla valintasysteemillä voin kirjoittaa suoraa tekstiä asiakaspalvelijalle käsiteltäväksi. Asia ei ole kiireellinen joten en välitä maksaa puhelinsoitosta kun yritysnumeroon ei puhelut sisälly puhepakettiini.
Valitse asiaa parhaiten kuvaava vaihtoehto ja voit kirjoitaa asian vapaamuotoisesti lomakkeen viimeiseksi aukeavan sivun Lisätiedot-kenttään. Kuittauksen voit halutettasi pyytää vaikka sähköpostilla, mutta jos lisätietoja tarvitaan ne kysytään aina soittamalla.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tuollaisen lomakkeen edessä tulee ensimmäiseksi mieleeni:

Kysymys: Oletko jo lakannut lyömästä vaimoasi?
Vastaus: a) Olen. b) En.
Valitse ylläolevista vaihtoehdoista oikea.
Kiitos palautteestasi.

Lomakkeen tarkoituksena on toimia yhteydenottokanavan ohella ohjeistavana välineenä.

Moniin yleisiin kysymyksiin löytyy tietoa ohjesivuiltamme ja osan asiakkaan toivomista muutoksista voi tehdä itsepalveluna. Lomake ohjeistaa asiakasta tarvittaessa tilanteessa tai neuvoo, jos haluttu muutos on mahdollista tehdä itsepalveluna. Asiakasta halutaan auttaa jo yhteydenottovaiheessa sen sijaan, että annetaan yhteydenottoa varten vain tyhjä yhteydenottolomake tai sähköpostiosoite.

Lomakkeen tarkoituksena on myös kerätä asiakkaan pyytämästä muutoksesta kaikki tarvittava tieto, jota muutoksen tekemiseen tarvitaan. Näin muutos voidaan laittaa toteen mahdollisimman nopeasti.

Jos lomakkeen vaihtoehdot eivät kuitenkaan täysin sovi asiaasi, lomakkeen viimeisellä sivulla olevaan Lisätiedot-kenttään kannattaa kirjoittaa vapaamuotoinen viesti asiasta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa