Minulle saatiin myytyä nopeamman laajakaistan, uuden modeemin ja tietoturvan (joihin olen kyllä tyytyväinen) lisäksi spotify.
Tällä hetkellä se ei maksa kuin 0€/kk mutta olen huomannut että en tee tällä palvelulla yhtään mitään, mutta siitä eroon pääseminen on tehty aika vaikeaksi.
Olen käynyt läpi omilta sivuilta kaiken mahdollisen mutta vastauksia ei vain löydy....
...tarkoituksellisestiko ?
Kuinka perun palvelun ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.