Skip to main content

Kuinka saa kätevästi uuden sim-kortin käyttöön?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Sain kirjeenä viime viikolla uuden sim-kortin kadonneen tilalle. Siinä neuvottiin 1. tapana ottaa käyttöön uusi sim-kortti lähettämällä vanhalla kortilla tekstiviesti numeroon 15400. Yritin kyllä mutta ilmoitti, että saldo on ylittynyt vaikkei mitään estoa tietääkseni ole. Toisena tapana ehdotettiin Omat sivut -valikon kautta valita muista palveluista SIM-korin vaihdon. Tätä toimintaa ei kuitenkaan löytynyt, joten ei onnistunut. Kolmas ja viimeinen ehdotus on soittaa asiakaspalveluun. Eilen se ei onnistunut lainkaan. Tänään jouduin loputtoman pitkään jonoon. Mikä on ehdotus puhelimen uudelleen käyttöön ottamiselle?

  • 9. helmikuuta 2010
Kertomasi perustella vaihtoehdoiksi jää soitto Asiakaspalveluun tai palvelupyyntö Omien sivujen kautta.

En löytänyt omalla liittymälläni testatessa Omilta sivulta kohtaa SIM-kortin vaihtamiseksi.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa