Sain kirjeenä viime viikolla uuden sim-kortin kadonneen tilalle. Siinä neuvottiin 1. tapana ottaa käyttöön uusi sim-kortti lähettämällä vanhalla kortilla tekstiviesti numeroon 15400. Yritin kyllä mutta ilmoitti, että saldo on ylittynyt vaikkei mitään estoa tietääkseni ole. Toisena tapana ehdotettiin Omat sivut -valikon kautta valita muista palveluista SIM-korin vaihdon. Tätä toimintaa ei kuitenkaan löytynyt, joten ei onnistunut. Kolmas ja viimeinen ehdotus on soittaa asiakaspalveluun. Eilen se ei onnistunut lainkaan. Tänään jouduin loputtoman pitkään jonoon. Mikä on ehdotus puhelimen uudelleen käyttöön ottamiselle?
Sivu 1 / 1
Kertomasi perustella vaihtoehdoiksi jää soitto Asiakaspalveluun tai palvelupyyntö Omien sivujen kautta.
En löytänyt omalla liittymälläni testatessa Omilta sivulta kohtaa SIM-kortin vaihtamiseksi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
En löytänyt omalla liittymälläni testatessa Omilta sivulta kohtaa SIM-kortin vaihtamiseksi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.