No voi sun.... Ajattelin kysäistä liittymästäni kun olisi sopimuksen uudistamisen aika käsillä. Mutta en löytänyt mistään lomaketta jonka voisin lähettää jotta saisin asiani menemään kirjallisesti ja saisin vastauksen myös samalla tavoin. Soittaminen ei ole vaihtoehto koska haluan lukea vastaukset ja pohtia niitä rauhassa ja ehkä kysyä lisäkysymyksiä.
Miten voin lähettää Soneran laajakaista-asiakaspalvelulla viestiä?
Kuinka voin lähettää kirjallisen kysymyksen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.