Terve!
Kadullemme on vedetty kuitu jokaisen tontin nurkalle, ja jokin aika sitten tuli ilmoitus, että ADSL-liittymät lopetetaan. Halutessaan kuidun saa ilmaiseksi lähettämällä sopimuspaperit Soneralle. Onko mitään tietoa, milloin kuitu mahdollisesti kytketään? Sopimuspaperit olen täyttänyt ja lähettänyt aikoja sitten, kuitukin olisi jo tuossa tuulikaapin nurkassa valmiina.
Kuitu Imatralla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.