Ihme ja kummaku kemin aluella ei pelaa soneran mokkulat vaikka 3G aluetta on. Testattu useammassa koneessa ja mokkuloita vaihdeltu niin ei pelaa, mutta heti kun laittaa esim. Elisan liittymän niin kylläpä pelaa joka paikassa ja sitten ku yrittää soittaa asiakaspalveluun niin saa jonottaa 1-2 tuntii ja mikä näkyy sitten puhelin laskulla ja sitten ku ne vastaavat niin käskevät mennä lähimpään soneran liikkeeseen. Liikkeessä vaan sanotaan että kokeilla uutta mokkulaa. Kun sekään ei auta niin taidanpa käydä sanomassa sopimuksen irti ja hommaamassa paremmalta tarjoajalta nettiä jos sattuis vaikka pelaamaanki. "Eikä tarvi naapurissa mennä laskuja maksaa" Silloin ku hommattiin mokkula niin oli 2 viikkoa tyytyväisyysaika niin sen 2 viikkoa yhteys pelasi ja sitten yritettiin irtisanoa niin eipä onnistunukkaa.
Sivu 1 / 1
Joko olet kokeillut päivittää nettitikun ohjelmiston? Tai oletko kokeillut, auttaako yhteyden toimivuuteen lukitus 3G-verkkoon? Lisätietoja nettitikun päivityksestä löydät tämän sivun alareunasta ja apuja 3G-verkkoon lukittamisesta löytyy täältä.
Yleisiä ohjeita nettitikun vikatilanteisiin löydät täältä.
Jos näistä ohjeista ei ole apua, voitko tarkentaa, millaisia ongelmia sinulla on nettitikun käytössä.
Yleisiä ohjeita nettitikun vikatilanteisiin löydät täältä.
Jos näistä ohjeista ei ole apua, voitko tarkentaa, millaisia ongelmia sinulla on nettitikun käytössä.
Olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot. päivitykset on ajantasalla. ja mokkula on laitettu käyttämään 3G-yhteyttä koko ajan.
Mokkula ei pelaa päivällä yhtään ja yöllä pelaa jotenkin. Nopeustesteillä saavuttaa vaan 0.5 megabittiä vaikka sonera lupasi että pelaa täydellä kaistalla. asun rivitalossa jossa ei luulis olevan häiriön viejiä joka estäis signaalin pääsyä. Olen myös huomannut että puhelimessakin häviää/katoaa kentät kokonaan. Olen harkinnut vaihtaa Adsl:ään takasin mutta kun on tuo sopimus niin ei saa mokkulaa irtisanottua.
Olen yrittänyt tuota soneran avustajallakin mutta ei mitään reaktiota, näyttää vain ok vaikka nettiin ei pääse.
Usein kanssa ku olen päässyt nettiin ja mennyt vaikkapa maksaan laskuja niin heti ku sivu on vähän aikaa auki niin naps. niin netti sanoo ei yhteyttä.
Mokkula ei pelaa päivällä yhtään ja yöllä pelaa jotenkin. Nopeustesteillä saavuttaa vaan 0.5 megabittiä vaikka sonera lupasi että pelaa täydellä kaistalla. asun rivitalossa jossa ei luulis olevan häiriön viejiä joka estäis signaalin pääsyä. Olen myös huomannut että puhelimessakin häviää/katoaa kentät kokonaan. Olen harkinnut vaihtaa Adsl:ään takasin mutta kun on tuo sopimus niin ei saa mokkulaa irtisanottua.
Olen yrittänyt tuota soneran avustajallakin mutta ei mitään reaktiota, näyttää vain ok vaikka nettiin ei pääse.
Usein kanssa ku olen päässyt nettiin ja mennyt vaikkapa maksaan laskuja niin heti ku sivu on vähän aikaa auki niin naps. niin netti sanoo ei yhteyttä.
Sonera Internet Avustaja toimii kuluttajille suunnattujen ADSL- liittymien kanssa, joten siitä ei valitettavasti saa apuja liikkuvaan laajakaistaan (nettitikku).
Suosittelen ottamaan yhteyttä Vikapalveluumme tai jättämään vikailmoituksen Omilta Sivuilta.
Suosittelen ottamaan yhteyttä Vikapalveluumme tai jättämään vikailmoituksen Omilta Sivuilta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.