olen sitoutunut 'firmaanne' 18 kk:ksi, enkä näinollen voi vaihtaa muuhun (?) tänä aikana.
tein sopimuksen nopeuden nostosta kanssanne keväällä, silloinen tarjous korkeimmasta nopeudestanne, alle 40e. kas kummaa, sen jälkeen, kun sinnikäs myyjänne sai sen kaupattua minulle, ei ole kuulunut hönkäsen pöläystä. tai vain hönkäys. joten minulla on edelleen 2mbit/s 24:n sijaan. jokin ilmoitus tuli sähköpostiin ja sen jälkeen ei mitään. haluaisin selvyyden asiaan. aika kuluu ja houkutus vaihtaa palveluntarjoajaa kasvaa, mutta ilm. minua sopimus sitoo. mutta eikö sen pitäisi olla molemminpuolinen?
Sivu 1 / 1
Nopeudennostotilaus on joulukuussa peruttu. Käytössäsi on edelleen 2M liittymä ja toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Jos olet kiinnostunut tarjouksista liittymääsi, kannattaa sinun ottaa yhteyttä maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.