Olen TeleFinlandin asiakas, mutta TF sivuilta en löytänyt hinnastoa, jossa selviää tekstarin hinta, kun se lähetetään virolaiseen kännykkään Suomessa. Soneran sivuilta tiedon löysin, eli 29 senttiä.
Minusta on se kummallista, että se maksaa niin paljon. Jos lähetän tekstiviestin Virossa samaiseen virolaiseen kännykkään, se maksaa vain 13 senttiä. Myös, että lähetän Virossa tekstarin suomalaiseen kännykkään maksaa vain 13 senttiä. Eikä tässä ole jotain epäloogista? EU on "rajoittanut" kallista hinnoittelua ulkomailla, mutta sen ote ei taida ulottua tänä 29 sentin tekstariin.
Minusta TeleFinladin sivuilta pitäisi helposti pystyä löytämään tällainen hinnoittelu.
Kummallista tekstiviestien hinnoittelua??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.