Tilasin Soneralta Viasat paketin, tökkäsin kortin digipoksiin ja tölsä alkoikin asianmukaisesti suoltaa ohjelmaa.
Seuraavasta päivästä lähtien boksi ja kortti onkin herjannut "Salattu kanava jne...". Ei ole toiminut ollenkaan!! Eli boksissa ei ole vikaa kun kerran aluksi toimi!
Hiton kiva kun on MAKSU TV josta ei mitään näe! Asiakas palvelukaan ei vastaa hirveistä jonotus ajoista huolimatta! Laskun tullen vähennän summasta kaikki ne päivät jolloin kanavat eivät näyneet, eli helpommin: Maksan vain yhdestä päivästä kuin vain yhden päivän sain maksutv:täni katsella! Haluan eroon koko P***asta mutta voiko netistä erota? Puhelimitse se ei ainakaan onnistu kun EIVÄT VASTAA PUHELIMEEN!!!!
Terv. Erittäin hiiltynyt pian ex-asiakas
Sivu 1 / 1
Jos kanavat eivät edelleenkään näy suosittelen tutustumaan ja toimimaan näiden tukisivustollamme olevien vikaohjeiden mukaan. Tilanteen jatkuessa tulee olla yhteydessä Vikapalveluun.
Mahdolliset viasta johtuvat hyvitykset vaativat ehdottomasti vikailmoituksen tekemistä ja muutoksista laskuun sovitaan aina erikseen asiakaspalvelun kanssa.
Mahdolliset viasta johtuvat hyvitykset vaativat ehdottomasti vikailmoituksen tekemistä ja muutoksista laskuun sovitaan aina erikseen asiakaspalvelun kanssa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.