Ei tällainen ole kuluttajan eikä Sonerankaan etu. Palaa aikaa ja rahaa. Reklamoin palstalla
marraskuussa sopimuskauden loppumisesta josta en saanut ilmoitusta ja 10 M laajakaistan kuukausihinnan hyppäämisesta n 43 EUR/kk. No, asia luvattiin korjata ja [u:26jv4qxi]takautuvasti [/u:26jv4qxi]hyvittää tuo ryöstöhinta jos suostun 24 kk jatkosopimukseen. Minusta ei neutraali myyntitilanne, jota Sonera käyttää
hyväkseen. Suostuin kun olen hölmöyksissäni laittanut tällaisen operaattorisidonnaisen sähköpostini niin moneen paikkaan tunnukseksi, ja vaihtamisrumba tuntui liian suurelta lyhyessä ajassa.
Avasin laskun tänään ja kas kummaa, siellä komeilee joulukuussa veloitettu 43 EUR/kk taksa !
Kun lupaatte 20 EUR /kk älkää veloittako 43 EUR/kk !
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.