Simpeleellä Lepänlahdentiellä Parikkalan Valo vaihtaa ilmakaapelit maakaapeleihin ja tolppien lähtiessä lähtee myös meidän ja kahden muun talouden puhelinkaapelit. Samalla lähtee kaikkien kolmen talouden ADSL-kaapelointi.
Mitäs tilalle? Vai pitääkö vaihtaa palveluntarjoajaa?
t: Olli Uimonen / xxx
Ei yksilöintitietoja foorumille
Sivu 1 / 1
Normaalisti tällaisissa tapauksissa kannattaa olla yhteydessä Vikapalveluumme, jonka kautta asia voidaan hoitaa eteen päin. Tässä kyseisessä tapauksessa olen lähettänyt käyttäjälle suoraan mailia ja asia on hoidossa.
Vikapalveluun voi olla yhteydessä joko puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.
Edit: Sen verran vielä lisäystä näihin tapauksiin yleisesti, että sähkölaitoksen pitäisi aina näissä tapauksissa ilmoittaa asiasta myös laajakaista-/puhelinoperaattorille etukäteen. Sitä en osaa tästä tapauksesta sanoa, onko näin toimittu.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vikapalveluun voi olla yhteydessä joko puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.
Edit: Sen verran vielä lisäystä näihin tapauksiin yleisesti, että sähkölaitoksen pitäisi aina näissä tapauksissa ilmoittaa asiasta myös laajakaista-/puhelinoperaattorille etukäteen. Sitä en osaa tästä tapauksesta sanoa, onko näin toimittu.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.