Skip to main content
Soneralta soitettiin ja kysyttiin halukkuutta kanavapaketin päivitykseen. Myyjän mukaan hinta ei muutu miksikään vaan pysyisi samana. Paskan latvat. Hinta pompsahti noin 20€ ylöspäin. Nyt kirkkaalla äänellä selitetään että ei sille mitään mahda ja kanavia ei voi edes irtisanoa kun ovat määräaikaiset.
Kusetusta sanon minä.
On taas asiaa kuluttaja-asiamiehelle.
Tämän farssin jälkeen toivon että minun nimi ja numero vedetään niin paksulla tussilla yli ettei sieltä vahingossakaan kukaan enää ota yhteyttä.
Onneksi on muitakin palveluntarjoajia.
Puhelinmyyjä laskikin 12 kk keskiarvon eikä todellista kuukausihintaa. Vuoden keskiarvo tasoittaa hinnan samaan mikä oli ennen kanavapäivitystä, todellisesta kuukausihinnasta kukaan ei puhunut mitään.
Tämän tunnusti juuri asiakaspalvelija jonka kanssa vaimo oli puhelimessa.
Koen tulleeni huijatuksi joten nyt odotan soneralta yhteydenottoa ja sen jälkeen kuluttaja-asiamies saa saman sähköpostin että miten ihmisiä voidaan huijata näin.
Aika härskiltä toiminnalta kuulostaa jos paikkaansa pitää. Mun mielestä jos sanotaan että hinta ei nouse niin silloin kuukausiveloituksen pitäisi olla sama kuin aiemmin, koska kuukausi hinnoillahan noita markkinoidaan.
Eipä ole soneralta kuulunut yhtään mitään.
Hei jaffa77! Toimintatapoihimme kuuluu toki kertoa tarjoushinta sellaisena kuin se on, esimerkiksi kaksi ensimmäistä kuukautta 0 € ja seuraavat 10 kk X €. Jos tämä ei ole missään kohdassa puhelua käynyt ilmi, on meillä tapahtunut virhe. Selvittelen missä asiasi käsittely menee ja palaan täällä Palstalla asiaan niin pian kuin mahdollista.
Asian käsittely ei meillä ollutkaan kesken, mutta sopiiko että olemme yhteydessä vaimoosi niin hoidamme asian kuntoon?
Sopii hyvin.
Asia on hoidettu kuntoon ja olemme puolin ja toisin tyytyväisiä:) Mukavaa juhannusta!

Vastaa