Skip to main content

Kusetusta koko paska.

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 126 katselukertaa

Tilasin teiltä tämän kyseisen liikaa mainostetun Koti TV paketin ja haluaisin viedä tämän kyseisen myyjän kiiras tuleen tekemisistään.

Lupasivat että saan tallentavan digiboxin tässä kyseisessä kaupassa, no arvatkaapa mitä? Eipä tullu!
Sain tuon perus jolla ei tee yhtään mitään..

Kanavat pätkii enemmän kuin ukin muisti ja ei tuosta videovuokraamostakaan ollu sitte yhtikäs mihinkään.
YouTubessa ois saanu katottua paljon NOPEAMMIN ja luultavasti vielä paremmalla kuvalaadulla samaisen elokuvan. Tai sitte ihan vaan torrenttina ladattuna.

Kyseinen elokuvakin pätki 10 sec välein 1 min.

Mutta missäs se mun tallentava digiboxi on? Ei ollu puhetta tällasista toiminnoista että; "Tässä on muistutus!" Kyllä aivan varmasti luvattiin tallennus mahdollisuudet.

P.S. Kyllä, soitin teidän tekniseen tukeen näistä asioista, asia ei selvinnyt. Ja oli muuten ihan hauskat 1½ tuntia olla langanpäässä ja kuunnella; "Olette jonossa! Voitte myös asioida asioita osoitteessa http://www.sonera.fi/24!!111" Ja sitä rataa.

P.S.S "Osta mersu. En oo kyllä ees käynnistäny mutta oon kuullu että on muuten tosi hyvä auto. Tässä on kattoluukku + kaikki muut herkut."

Lähetitte sitte Opelin.

Torstaina, 10.2.2011 klo 16.16 soitto tuli tästä numerosta. +35820017000



Eli saanko kysyä, kuka tässä teki väärin? Anteeksi tämä, että olen niin hiilenä, mutta minkäs minä tuliselle luonteelleni voin.

Mua sieppaa tämä toiminta AIVAN ***.

8 kommenttia

  • February 16, 2011
Tiitto: Sinun kannattaa olla digiboksiasiasta yhteydessä asiakaspalveluumme. Voit joko soittaa tai jättää netin kautta palvelupyynnön.

Asiakaspalvelumme ajanvarauskalenterissa on myös tätä kirjoittaessani aikoja vapaana ensi viikolle. Huomioithan kuitenkin sen, että vika-asioissa asiakaspalvelumme ei pysty sinua suoraan auttamaan. Vikapalvelumme hoitaa vika-asiat.

Yhteystiedot -sivulta löytyvät yhteystiedot asiakaspalveluun ja vikapalveluun.

  • February 16, 2011
Kyllä otin Asiakaspalveluun yhteyttä, eivät "yllättäen" osanneet auttaa.


Kuluttajaa saa näköjään vedättää ihan miten haluaa, ihan niinku pässiä narusta, mutta isoa puljua on MAHDOTON saada edesvastuuseen tekemisistään.

Ainoana hyvityksenä tähänkään meneessä mitä teiltä oon saanu on "Hyvää päivänjatkoa".
Se ei mun asiaa edistä, ja aivan sama kuinka monta viestiä tänne kirjotan, montako kertaa teille soitan,
aina puhun eri ihmiselle, kukaan ei tiiä mistä puhun, montako kertaa olen ottanu jo yhteyttä, tai puhettakaan siitä että mitä asia edes koskee.

Vähemmästäki jankkaamisesta rupee ihan suomeks sanottuna vituttamaan.

Eikö teijän pitäis palvella asiakkaita, vai pitääkö asiakkaan ottaa eka kaikesta itse selvää ennen kuin voi tätä palvelua saada, puhun nyt siis asiakaspalvelusta.

  • February 16, 2011
Pistitkö tuonne keskustelufoorumiin tietoihisi oman liittymätunnuksen, näkevät Soneralla kuka siellä riehuu nimimerkin takana ja voivat ehkä tehdäkin jotain.

  • February 17, 2011
vimake on oikeassa sanoessaan tuosta liittymänumeron tai asiakasnumeron lisäyksestä.

Asiakasnumeron lisäys käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Näemme sen perusteella lisätietoja ja pystymme vastaamaan tarkemmin asiaan liittyen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456 tai 333123456.

Tämän keskustelupalstan kautta emme kaikkia asioita pysty hoitamaan. Tällöin pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme tai vikapalveluumme.

  • February 17, 2011
Joo nyt on A-num. nimekkeen alla, ja nytkö saan sitä palvelua?

Sinäänsä aika jännä että ylipäätään tarvitaan tuo a-num. sinne, millä muullakaan netillä tässä kirjottelisin kuin Soneran omalla..

Anyway, ois kiva saada tähän jonku sortin ratkasu mahdollisimman nopeesti ennen ku menee tuo moottoroola tuosta TV:stä läpi.

  • February 18, 2011
Tiitto: Asiakastietojemme mukaan olet jo ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja saanut vastauksen boksiasiaan. Tällä hetkellä osoitteeseesi ei saa tallentavaa boksia. Verkkotallennus on kuitenkin käytettävissäsi. Olet saanut tilauksen yhteydessä meiltä uuden modeemin.

Olit myöskin jättänyt Koti TV:stä ja liittymästä vikailmoituksen Vikapalveluumme. Vikailmoitus on käsittelyssä ja sinulle vastataan siihen antamaasi matkapuhelinnumeroon.

  • February 18, 2011
Joo joo, tiedän! Mutta onhan tää nyt ihan perseestä että näin toimitaan..

Tällä verkkotallennuksellakaan tee vittu yhtään mitään, pysty edes pysäyttämään kuvaa tai kelaamaan taaksepäin kanavaa, ja kuunelkaa vaikka se puhelu mistä mulle soitettiin ja mitä siellä luvattiin.

Tämä mitä sain ei tod. vastaa sitä, mistä siinä puhelussa puhuttiin.

Kuka vastaa?

  • February 18, 2011
Tiitto: Jos sinulle on myyntitilanteessa luvattu jotain, mikä ei pidä paikkaansa, niin silloin voit käyttää palautusoikeutta. Tästä sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Minun mielestä Koti TV on kiva palvelu myös ilman tuota tallentavaa digiboksia ja eihän sitä koskaan tiedä, jos se tulee sinunkin osoitteeseesi mahdolliseksi myöhemmin.

Jos katselet ja tallennat samaa ohjelmaa, niin pääset kelaamaan sitä ohjelmien tallennusvalikon kautta kyseisen ohjelman kohdalta. Eli mene katsomaan kyseistä ohjelmaa Koti TV:n tallennukset valikon kautta, niin silloin pystyt kelaamaan ja käyttämään pausea.