TV:ssä ei näy kuva, mutta ääni kuuluu ja ruutuun tuli teksti "ota yhteyttä asiakaspalveluun". Missä vika?
Sivu 1 / 1
Sonera Viihde vai kaapeliTV?
Hieman lisätietoa olisi oikeutettu... (lue: kysy oikein)
Hieman lisätietoa olisi oikeutettu... (lue: kysy oikein)
Viihde. Ei näy kuva, mutta ääni kuuluu.
Sammuta, (myös takaata), käynnistä uudelleen... Voit kokeilla resetoida laitteen...
Kokeile myös käynnistää reititin uudelleen.
Toimiiko valikot normaalisti? TV ei näy, entä tallennukset... muu toimii normaalisti?
Jos muut toimii mutta ei LIVE TV, niin ongelma on IPTV:ssä
Kokeile myös käynnistää reititin uudelleen.
Toimiiko valikot normaalisti? TV ei näy, entä tallennukset... muu toimii normaalisti?
Jos muut toimii mutta ei LIVE TV, niin ongelma on IPTV:ssä
Kokeiltu, ei toimi. Mikään kanava ei näy, mutta ääni kuuluu. Valikot toimii, tallennuksia ei ole, koska en ole tallentanut mitään. Oletko Soneran henkilökuntaa? Voitko tehdä asialle jotain?
En ole Soneran henkilökuntaa, vaan asiakas... joka lukee keskustelupalstaa...
Hei Jari83,
Vilkaisin yhteyttäsi ja onkohan sinulla mahdollisesti jokin pitkä puhelinjohto käytössä modeemin kanssa? Linjassa on liikaa vaimennusta mikä voisi johtua pitkästä puhelinjohdosta tai jatkoroikasta. Suosittelemme aina käytettäväksi modeemin mukana toimitettua lyhyttä (~2m) puhelinjohtoa.
Onko digiboksi kytketty suoraan modeemin keltaiseen porttiin verkkokaapelilla? Onko käytössäsi mahdollisesti jokin langaton lähetin tai jokin oma laite? Palvelu toimii parhaiten käyttämällä suoraa verkkokaapelia modeemin ja digiboksin välillä.
Jos nuo asiat on kunnossa ja palvelu ei silti toimi, voisit kokeilla vielä tehdä digiboksille tehdasasetusten palautuksen Ohjeet&Vinkit-ohjeen mukaan.
Vilkaisin yhteyttäsi ja onkohan sinulla mahdollisesti jokin pitkä puhelinjohto käytössä modeemin kanssa? Linjassa on liikaa vaimennusta mikä voisi johtua pitkästä puhelinjohdosta tai jatkoroikasta. Suosittelemme aina käytettäväksi modeemin mukana toimitettua lyhyttä (~2m) puhelinjohtoa.
Onko digiboksi kytketty suoraan modeemin keltaiseen porttiin verkkokaapelilla? Onko käytössäsi mahdollisesti jokin langaton lähetin tai jokin oma laite? Palvelu toimii parhaiten käyttämällä suoraa verkkokaapelia modeemin ja digiboksin välillä.
Jos nuo asiat on kunnossa ja palvelu ei silti toimi, voisit kokeilla vielä tehdä digiboksille tehdasasetusten palautuksen Ohjeet&Vinkit-ohjeen mukaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.