Kuva ja ääni pätkii kun Motoral 1903 HDMI menee vahvariin.
Onko kenelläkään ollut ongelmaa kuvan ja äänen hallinnassa? Kuva ja ääni singaali menee HDMI-kaapelilla Motoral:sta viritinvahvistimeen josta TV:hen. Tänään taistelin asian tiimoilta ihmeissäni.... Soitin asiakastukeen jossa siltä neuvottiin kytkemään suoraan Motoralista TV:hen. No homma tokeni siltä osin että vilkkuminen loppui mutta Spotyfy ei kuulunut vaan musan sijasta tuli tv-ohjelma läpi. Kyseisen vahvarin läpi menee PS3 ja Topparin tallentava digibox ilman ongelmaa. Tosi makeeta kuunnella poppia TV:n kajareiden kautta :-) Onko huippulaadukas Motoral ihmeisään viritinvahvarin olemassa olosta vai mistähän mahtaisi olla kyse? Apuja ja kokemusta kaivattaisiin :D
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.