Skip to main content

Kuva ja ääni pätkii kun Motoral 1903 HDMI menee vahvariin.

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Onko kenelläkään ollut ongelmaa kuvan ja äänen hallinnassa? Kuva ja ääni singaali menee HDMI-kaapelilla Motoral:sta viritinvahvistimeen josta TV:hen. Tänään taistelin asian tiimoilta ihmeissäni.... Soitin asiakastukeen jossa siltä neuvottiin kytkemään suoraan Motoralista TV:hen. No homma tokeni siltä osin että vilkkuminen loppui mutta Spotyfy ei kuulunut vaan musan sijasta tuli tv-ohjelma läpi. Kyseisen vahvarin läpi menee PS3 ja Topparin tallentava digibox ilman ongelmaa. Tosi makeeta kuunnella poppia TV:n kajareiden kautta :-) Onko huippulaadukas Motoral ihmeisään viritinvahvarin olemassa olosta vai mistähän mahtaisi olla kyse? Apuja ja kokemusta kaivattaisiin :D

1 kommentti

  • March 29, 2011
Motorola VIP1930/VIP1963 kanssa oleviin ongelmiin yhtenä mahdollisena apukeinona on laitteen ohjemmiston täysi resetointi. Toimenpide on neuvottu Ohjeet ja vinkit -sivuston artikkelissa Sonera Koti TV:n ongelmatilanteet ja ohje alkaa otsikon Digiboksin resetoiminen alapuolelta.