Moi,
Onkohan kyseinen ongelma tiedossa? Boksi vetää monesti ruudun mustaksi ja vain ääni kuuluu kun vaihtaa HD-kanavalta (esim. YLE HD tai MTV3 HD) jollekin normaalikanavalle (Esim. Discovery Channel). Vain boksin boottaaminen auttaa ongelmaan. Erittäin ärsyttävää odotella sitä pitkää käynnistymistä...
Kuva menee pimeäksi ja vain ääni kuuluu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.