Skip to main content

Kuva menee pimeäksi ja vain ääni kuuluu

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Moi,

Onkohan kyseinen ongelma tiedossa? Boksi vetää monesti ruudun mustaksi ja vain ääni kuuluu kun vaihtaa HD-kanavalta (esim. YLE HD tai MTV3 HD) jollekin normaalikanavalle (Esim. Discovery Channel). Vain boksin boottaaminen auttaa ongelmaan. Erittäin ärsyttävää odotella sitä pitkää käynnistymistä...

3 kommenttia

  • September 23, 2011
Yleistä vikaa, joka aiheuttaisi kuvan katoamisen ei ole tiedossa. Tekemällä vikailmoituksen vikapalveluumme p. 020 690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) voisimme selvittää ongelman aiheuttajaa tarkemmin. Vaihtoehtoisesti voit jättää palvelupyynnön.

  • December 12, 2011
shimatta kirjoitti:
Moi,

Onkohan kyseinen ongelma tiedossa? Boksi vetää monesti ruudun mustaksi ja vain ääni kuuluu kun vaihtaa HD-kanavalta (esim. YLE HD tai MTV3 HD) jollekin normaalikanavalle (Esim. Discovery Channel). Vain boksin boottaaminen auttaa ongelmaan. Erittäin ärsyttävää odotella sitä pitkää käynnistymistä...



Vastaavanlaista vikaa on meilläkin ilmennyt ajoittain eurosportHD -kanavilta siirryttäessä ns. normi kanaville. Kuva katoaa, mutta äänet säilyvät. Eikä kuva tule miltään kanavalta, ei edes tallenteita koittaessa katsoa, ellei boksia boottaa. Harvakseltaan on tähän asti tapahtunut, mutta kun kohdalle sattuu, niin harmitus on suuri.

  • December 13, 2011
Hei yahrox !

Otathan yhteyttä Vikapalveluumme joko soittamalla p. 0206 90101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättämällä Palvelupyynnön, niin päästään selvittämään vikaa tarkemmin.