Skip to main content
Kyllä ottaa pattii ku perjantaina 4.6.10 soitin asiakaspalveluun ja kyselin koti tv pakettiani jonka olin tilannut 2viikkoa aikaisemmin Expertiltä kun oli tarjoushintainen.Juu ei ollu sitä tilausta koneella ja niinpä tilasin sen paketin silloin ja kysyin voiko siihen saada tallentavan boxin ja sanottiin että ei ole soneralla semmoista.Selitti neiti sielä että jos on vanhat videot ne voi kytkeä laitteeseen ja ehkä tallentaa?Juu ei oo videoita ja jos oliskii niin ei kai enää nauhoja saa mistään.No sitten tv_boxi saapuu jo tiistaina ja siitä 3.6.10 annetussa tiedotteessa luin että tallentava boxi on saatavilla.Miten ei sitä siellä asiakaspalvelussa tiedetty??Olisin siirtänyt tilausta ja odottanut että niitä tallentavia boxeja saa.Kyllä todella jurppii.Spotify piti saada 3kk kokeiluun ja senki perään piti uudelleen soitella ja kysellä.Eipä ollu siitäkään tilausta sisällä.Nyt sitten odottelen koskahan ne tunnukset sinne mahtaa tulla???
Huoh, vahvistaa vain entisestään käsitystäni asiakaspalvelun tietämättömyydestä. Kun vajaa vuosi sitten yritin selvitellä saako valokuitunetin kotiin, niin asiakaspalvelu oli vahvasti sitä mieltä että ei onnistu. Otin sitten ihan itse asioista selvää ja kyllähän se tietenkin oli mahdollista ja sain tilauksen lopulta tehtyä, mutta asiakas"palvelu" oli mitä oli.
uskomatonta touhua kaiken kaikkeaan.

viewtopic.php?f=67&t=2668 tuolla kyselinkin jo tästä vanhasta boksista ja sen nauhoitustoiminnoista, mutta ei ole vielä vastailtu (tuskinpa vastaillaan).
Kuten tuosta lukemalla voi selvittää niin käytännössä mahdotonta on nauhoittaa boksin ohjelmia vanhalle videonauhurille tai kiintolevynauhurille tms.
Kävipä sama juttu kesäkuussa. Tilasin puhelimitse Koti-TV, ei aikaakaan, menikö pari päivää, näin mainoksen jossa samaan pakettiin olisi saanut tallentavan boksin. Kyllä ottaa pattiin...

Saiskohan sen vanhan boksin vaihdettua tallentavaan... veloituksetta. Tuskinpa.

Vastaa