Skip to main content

Kyllästynyt resetoimaan digiboxia

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tämän piti olla aivan hyvä paketti ja toimia kunnolla. Nyt kuitenkin aika useasti digiboxi jumiutuu ja saa hyppiä resetoimaan sitä jatkuvalla syötöllä. Joskus jopa täytyy ottaa koko homma uusiksi, kun ei meinaa lähteä käyntiin millään.

Jopa kaukosäätimenkin toiminta on vaihtelevaa. Välillä pitää kohdistaa aivan suoraan, että toimii ja välillä ei tarvitse.

Alan pikkuhiljaa harkitsemaan sopimuksen purkamista ja siirtymistä takaisin Elisa Viihteen pariin. Siellä on jopa mahdollisuus jatkuaan tallennukseen joka puuttuu soneran paketista, mutta se nyt on pieni asia.

Muitakin ihmeellisyyksiä aina silloin tällöin ilmenee jotenka kyllä alkaa mitta olemaan täysi.

Onko vika käyttäjässä vai mikä on vialla??

3 kommenttia

  • April 4, 2013
Hei Kl66,

Onko nettiyhteys toiminut muuten normaalisti?

Sinulla on ilmeisesti Thomson TG789 palvelureititin käytössä. Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on modeemin ja puhelinpistokkeen välissä? Jos kaapeli on yli 2m pitkä niin kannattaa kokeilla lyhyempää. Pitempi puhelinkaapeli saattaa aiheuttaa linjaan häiriötä joka haittaa Viihdepalvelun toimintaa.

Onko sinulla Thomsonin ja Motorola digiboxin välillä jotain muita laittaita? Jos on niin kokeile poistaa nämä välistä.

Jos ongelma kaikesta huolimatta jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • April 4, 2013
Marko- kirjoitti:
Hei Kl66,

Onko nettiyhteys toiminut muuten normaalisti?

Sinulla on ilmeisesti Thomson TG789 palvelureititin käytössä. Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on modeemin ja puhelinpistokkeen välissä? Jos kaapeli on yli 2m pitkä niin kannattaa kokeilla lyhyempää. Pitempi puhelinkaapeli saattaa aiheuttaa linjaan häiriötä joka haittaa Viihdepalvelun toimintaa.

Onko sinulla Thomsonin ja Motorola digiboxin välillä jotain muita laittaita? Jos on niin kokeile poistaa nämä välistä.

Jos ongelma kaikesta huolimatta jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.



Hei,

puhelinkaapeli on alle metrin ja Thomsonin ja Motorolan välillä ei ole mitään.

Katsotaan miten toimii jatkossa ja sitten olen yhteydessä vikapalveluun. Eilen taas toimi miten sattuu ja toissapäivänä ihan kunnolla.

  • April 6, 2013
minulla oli toi johtovika eli liian pitkä johto puhelinpistokkeen ja modemin välillä ,olin aivan raivona kun se ei pelannut mutta saatuani vihjeen muutin modeemin lähelle pistoketta niin rupes pelittään.toi kaukosäädin ongelma on myös tuttu juttu mutta ei niin raivostuttava ihan vielä kuin tuo modeemijuttu.minulla on myös ne ruukut eli langaton yhteys modeemi-tigibox ne lakkaavat myös pelaamasta silloin tällöin mutta ongelma parantunut niinä parina kertaa kun sammutan niistä virran muutamaksi minuutiksi.pikkuisen hapuilevaa tekniikkaa vielä.se v taa eniten kun joudun maksaan max paketin 2 kertaan eli toiseen telkkariin makkariin.