Hei,
Kaksi kysymystä, ensimmäinen liittyy liittymän avaamiseen. Liittymäni suljettiin viikko sitten maksamattoman laskun takia. Maksoin laskun silloin, mutta liittymä pysyy edelleen kiinni..
Toinen kysymys liittyy palveluiden irtisanomiseen. Minulla on kytkytkauppa, joten olen sonerassa kiinni vaikka asunkin ulkomailla. Liittymääni en käytä laisinkaan ja näin ollen haluaisin irtisanoa kaikki ylimääräiset palvelut, kuten netin ja tekstaripaketin. Kun yritän tehdä tämän internetissä, sanoo palvelu minulle vain että minulla ei ole oikeutta muuttaa palveluita. Onko tällä kenties tekemistä sen kanssa, että liittymäni on suljettuna..?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Kysymyksiä liittymän muutoksista
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.