Tervehdys!
Elikkä tilasin 31.1 Soneran 8M/1M ADSL- laajakaista liittymän kotiini. Sopimuksen ehdoissa kysyttiin ennakkosummaa, joka tietysti oli johdannainen maksuhäiriömerkinnästäni. Tämän ennakkosumman maksoin tänään, eli 2.1 .Kysyisinkin etukäteen, että mikä olisi teoreettinen liittymän toimitusaika, ja kuinka nopeasti nuo ennakkosummat kirjautuvat Soneralle ? Teen harrasteena ja myös kouluuni erinäisiä töitä, mitkä vaativat paljon netin käyttöä kotona, joten olisi hienoa jos tähän saisi edes jonkinlaisen arvion. Saanko sähköpostia, tekstiviestiä tai jotain muuta vahvistusta tuon ennakkosumman perille tulemisesta, ja kuittauksesta ? Eli mitä minulle lähetetään ennen liittymän avautumista, ja kuinka ilmoitus liittymän avautumisesta / avauksen etenemisestä tulee ? Kiitos jo etukäteen!
Kysymyksiä Uutena Asiakkaana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.