Skip to main content

Kysymys?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Mä olen joutunut soittelemaan teidän vikanumeroonne useamman kerran noin viimeisen kk aikana ja haluan totta kai vähentää noi puhelinmaksut viimesimmästä laskustani. Teille ei vaan näytä voivan lähettää laskutukseen sähköpostia eikä sinne voi myöskään ottaa yhteyttä asiakastuensivun kautta. Koitin myös varata aikaa tuonne, mutta sieltäkin tulee vaan ilmoitus, ettei vapaita aikoja ole. Joten miten he..ssä mä saa otettua yhteyttä teihin tän asian vuoksi????

PS. en viitsi enää alkaa soittelemaan niihin teidän numeroihinne omalla kustannuksellani. Se teidän vikanumeronne oli sen verran ärsyttävä kokemus etten enää ala tuhlaamaan aikaani tollaseen.

1 kommentti

  • March 22, 2012
Hei xxx !

Pahoittelut, että olet joutunut soittamaan useamman kertaa Vikapalveluumme. Asiasi näyttää nyt olevan hoidettu.