Mä olen joutunut soittelemaan teidän vikanumeroonne useamman kerran noin viimeisen kk aikana ja haluan totta kai vähentää noi puhelinmaksut viimesimmästä laskustani. Teille ei vaan näytä voivan lähettää laskutukseen sähköpostia eikä sinne voi myöskään ottaa yhteyttä asiakastuensivun kautta. Koitin myös varata aikaa tuonne, mutta sieltäkin tulee vaan ilmoitus, ettei vapaita aikoja ole. Joten miten he..ssä mä saa otettua yhteyttä teihin tän asian vuoksi????
PS. en viitsi enää alkaa soittelemaan niihin teidän numeroihinne omalla kustannuksellani. Se teidän vikanumeronne oli sen verran ärsyttävä kokemus etten enää ala tuhlaamaan aikaani tollaseen.
Kysymys?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.