olen selaillut jonkun verran Soneran ns. keskustele ja kysy foorumia ja mietinpä vaan että miksi lähestulkoon jokaiseen ongelmaan on vastauksena että soita asiakaspalveluun tai mene omille sivuille ja valitse yhteydenotto pyyntö.
Eli toisin sanoen mikä virka on näillä sivuilla kun koko foorumin tilalla voisi olla vain yksi sivu missä lukisi että soita asiakaspalveluun tai jätä yhteydenotto pyyntö omilta sivuiltasi.
Ok, on toki osaan ongelmistakin vastattu mutta olisi oikeasti ihan mukavaa jos jollain on ongelma täällä ja vaikka hän soittaisi asiakaspalveluun tai pistäisi yhteydenotto pyynnöön niin siihen ongelmaan tulisi tännekin jokin ratkaisu koska jollain muulla voi olla sama ongelma.
Toki ymmärrän että saatte rahaa siitä että teille soitetaan mutta voisko joskus edes ajatella asiakasta ensin ja sitten yritystä joka maksaa teille palkkaa ja jossain vaiheessa potkii teidät pihalle ja sen jälkeen olette yhtä ilmaa kuin me muutkin ko. yritykselle.
Ottaa muutenkin päähän kun jonottaa 50 minuuttia asiakaspalveluun, jossain pitäisi tulla myös raja vastaan asiakkaan ajan kuluttamisesta, se ei ole asiakkaan vika jos teidän hommat ei toimi niin ei siitä pitäisi.
Teidän ajan käyttö maksaa mutta asiakkaan ajankäyttö on vissiin ilmaista.
Mielestäni se että jos vaikka netti yhteyteni ei toimisi ja jonottaisin sen takia 30 minuuttia puhelimessa ja sen jälkeen se saataisiin toimimaan niin ei ole kohtuullista velottaa siitä että tuhlaan omaa aikaani siihen että teidän virhe saadaan korjattua.
Ja vaikka palvelu olisi ilmaista niin on se siltikin törkeetä että asiakaspalveluun ei saada väkeä sen vertaa että ihmisiä voidaan palvella sopusuhtaisessa ajassa.
Mielestäni maksimaalinen jonotus aika saisi olla noin 5-10 minuuttiin mutta kun ei, täällä se venyy aina 30 - 1½ tuntiin vaikka se robotti setä kehuiskin että jonoaika on yli 4 minuuttia vaikka on puoli tuntiakin yli neljän minuutin mutta joku järki touhuun.
Kaikista pahinta on se että muutamia kertoja on käynyt niin että jono aika on ollut noin 5 minuuttia ja 10 minuutin jälkeen se robotti setä on ilmoittanut että jono aika on yli 15 minuuttia.
Toivottavasti sonera jaksaa silti pitää nettini toiminnassa koska tämä on vain mielipide.
PS. Ymmärrän että teillä on miljoonia asiakkaita mutta ei niitä kannata jättää silti 5 asiakaspalvelijan varaan.
Sivu 1 / 1
Hei,
Kiitos palautteesta. Pyrimme auttamaan Keskustele ja kysy -palstalla Sonera asiantuntijoiden toimesta kaikissa ongelmissa, joissa se on mahdollista. Keskustelupalstan tunnuksesta ei selviä asiakastietoja, joten asiakkaan tarkemman tilanteen selvittäminen ei ole mahdollista. Mikäli tarkempia tietoja tarvitaan asiakkaan tilanteen selvittämiseksi (esim. ADSL -linjan tila), asiakas ohjataan ottamaan yhteyttä puhelinpalveluun tai jättämään palvelupyyntö / vikailmoitus Soneran Omilta sivuilta. Henkilökohtaisten tietojen jättämistä Keskustele ja kysy -palstalle ei sallita tietoturvasyistä. Pohdimme keinoja, miten saisimme asiakastiedot turvallisesti, jotta pystyisimme jatkossa vastamaan paremmin kysymyksiin.
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Kiitos palautteesta. Pyrimme auttamaan Keskustele ja kysy -palstalla Sonera asiantuntijoiden toimesta kaikissa ongelmissa, joissa se on mahdollista. Keskustelupalstan tunnuksesta ei selviä asiakastietoja, joten asiakkaan tarkemman tilanteen selvittäminen ei ole mahdollista. Mikäli tarkempia tietoja tarvitaan asiakkaan tilanteen selvittämiseksi (esim. ADSL -linjan tila), asiakas ohjataan ottamaan yhteyttä puhelinpalveluun tai jättämään palvelupyyntö / vikailmoitus Soneran Omilta sivuilta. Henkilökohtaisten tietojen jättämistä Keskustele ja kysy -palstalle ei sallita tietoturvasyistä. Pohdimme keinoja, miten saisimme asiakastiedot turvallisesti, jotta pystyisimme jatkossa vastamaan paremmin kysymyksiin.
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.