Skip to main content

Kysymys?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen ollut yli kaksi vuotta kotiTV:n "onnellinen" käyttäjä. Pari kuukautta sitten tein uuden kaksivuotisen sopimuksen, koska UrhoTV ja total näkyy vain Soneran kautta.

Nyt alkaa pikkaisen harmittamaan. Vaikka Urho näkyy hyvin, niin Nelosen pro -kanavat eivät toimi ollenkaan. Nelosen pro -kanavat ovat noin puolen vuoden ajan pätkineet siten, että pystyn katsomaan kanavaa noin 10 sekuntia, minkä jälkeen tulee tiltti ja joudun valitsemaan kanavan valikosta uudestaan. Valittuani kanavan uudestaan, niin sama operaatio kymmenen sekunnin päästä jne jne..., eli kanavaa ei kykene katsomaan ellet näpyttele kaukosäädintä koko ajan.

Harmittaa, kun pro -kanavistakin maksan kuitenkin rahaa palvelun tuottajille.

3 kommenttia

  • November 19, 2012
Hei jyppi+-1,

teemme juuri nyt pieniä muutoksia liittymällesi liittyen Koti TV -palveluusi. Saattaapi tulla pientä katkosta toimivuuteen. Uskoisin, että tällä tulee ongelma kuntoon ja kaikki kanavat alkavat näkyä pätkimättä.

  • November 19, 2012
Hieno homma, nyt tosin tänään kaikki kanavat lopetti näkymisen klo 18 aikaan ja katkos jatkuu edelleen. Toivotaan parasta.

  • November 20, 2012
Hei Jyppi+-1,

Vieläkö ongelma jatkuu? Mikä modeemi sinulla on käytössä? Tietojemme mukaan sinulla pitäisi olla Thomson palvelureititin käytössä?