Skip to main content

Kysymys edusta

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei. Valitsin elokuun lopulla toiseksi hopeatason eduksi 100 ilmaista multimediaviestiä. Sain tekstiviestillä vahvistuksen, että etu on nyt aktivoitu. Olen nyt lähettänyt pari multimediaviestiä, jotka ovat nostaneet hieman laskuni saldoa, netistä kun siis katson. Kysyisin nyt siis, että onko minulla nyt noita ilmaisia multimediaviestejä? Ja onkohan mahdollista kysyä tuon edun ehdoista, tai siis että missä ajassa nuo viestit pitää/piti lähettää? Siinähän se luki kun valitsin sen, mutta enää en muista. 1.9. tuli jo ne uudet edut.

1 kommentti

  • September 22, 2011
Hei PetriT: Olet toiminut aivan oikein ja mms etuvalintasi näkyy järjestelmissämme, mutta vika on ollut meidän päässä ja pahoittelut siitä. Mms etu ei ole aktivoitunut kaikille liittymille, vaan mms viesteistä on tullut normaali maksu. Tekninen vika on tiedossamme ja korjaustyöt on aloitettu. Väärin veloitetut viestit tullaan hyvittämään lähteneille että tuleville laskuille automaattisesti. Pahoittelut vielä kerran aiheutuneesta harmista.

Muut edut ja niiden aktivoinnissa ei ole havaittu mitään ongelmia.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera