Kysymys edusta
Hei. Valitsin elokuun lopulla toiseksi hopeatason eduksi 100 ilmaista multimediaviestiä. Sain tekstiviestillä vahvistuksen, että etu on nyt aktivoitu. Olen nyt lähettänyt pari multimediaviestiä, jotka ovat nostaneet hieman laskuni saldoa, netistä kun siis katson. Kysyisin nyt siis, että onko minulla nyt noita ilmaisia multimediaviestejä? Ja onkohan mahdollista kysyä tuon edun ehdoista, tai siis että missä ajassa nuo viestit pitää/piti lähettää? Siinähän se luki kun valitsin sen, mutta enää en muista. 1.9. tuli jo ne uudet edut.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.