Skip to main content
Viime viikolla oli maanantaista perjantaihin pahoja yhteysongelmia myös täällä Kuopion eteläpuolella, 'Keski-Savossa' (Leppävirta, Varkaus, Joroinen). Vika oli todennäköisesti sama joka rampautti Kuopion ja Pohjois-Savon alueen yhteyksiä, koska täältä liikenne reitittyy useimmiten juuri Kuopion kautta maailmalle.

Puskaradion kautta olen kuullut, että ongelmia aiheutti Soneran oman verkon aktiivilaitteiden huoltotyö. Jos tämä pitää paikkansa, niin miksi ette tiedottaneet siitä etukäteen asiakkaille? Olen melko varma, että jos kertoisitte näistä huoltotöistä etukäteen, esimerkiksi häiriötiedote-sivulla tai sähköpostitse, niin saisitte enemmän ymmärrystä ja työrauhaa hoitaa huoltotyöt ajallaan. Samalla turhia vikailmoituksia tulisi vähemmän ja ehkä jopa asiakastyytyväisyyskin paranisi.

Saako näistä useita päiviä kestäneistä häiriöistä automaattisesti hyvityksen seuraavassa laskussa vai pitääkö spämmätä jotakin sähköpostilla?
Kiitos lähettämästäsi palautteesta.

Havaitsin, että liittymäsi alueella oli havaittu viime viikon aikana häiriötilannetta, joka oli voinut vaikuttaa myös liittymäsi toimintaan.

Häiriötilanteista ei tule automaattisia hyvityksiä. Hyvitysasiasta voi kuitenkin tiedustella vikapalvelumme kautta, josta asia selvitetään tapauskohtaisesti. Vikapalveluumme on mahdollista olla yhteydessä, esimerkiksi Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen välityksellä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Mikähän mahtaisi olla toimiva sähköpostiosoite reklamaation tekemiseen, koska internetpalvelut miumau sonera piste com ei enää ole käytössä. Tuota vikailmoitusautomaattiahan ei uskalla käyttää, kun voi tulla laskua siitäkin jos teidän mielestänne on tehnyt aiheettoman ilmoituksen.
Mitään maksua tuon lomakkeen täyttämisestä ei tule, koska kyseessä ei ole uusi vikailmoitus, emmekä näin ollen ole lähettämässä asentajaa paikalle, josta tuo mahdollinen 99 euron käyntimaksu voisi tulla asentajan rajatessa vian omiin laitteisiisi. Voit huoletta lähettää vikapalveluumme viestin Samin ilmoittaman lomakkeen kautta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa