Skip to main content
Kun tilasin Koti TV:tä puhelimessa niin siellä mainittiin että avauksessa tulee mukana joulukuuhun asti ulottuva ilmainen jakso Urho Totalia sekä MTV3:n kanavapakettia ja kyseiset paketit voi irtisanoa ilmaisjakson päättyessä.

Nyt kuitenkin Koti TV asetuksissani on mainittuna Discovery, Disney, MTV3 sekä Urhotv total ja tilaus merkitty päättyvksi 3.9.2011. Eli kaksi aivan ylimääräistä pakettia joista ei ole mainittu mitään. Eli miten nämä em paketit nyt voi halutessaan irtisanoa ja mistä nämä Discovery ja Disney on repästy?

Sitten vielä täytyy ihmetellä näiden päätelaitteiden laatua, silläs ain jo toisen kerran peräkkäin laitteen jossa virtajohdon pää pitää kiertää oikeaan kohtaan että laite saa virtaa. Laitteen täydellinen jumiutuminen onneksi tuntuisi parin tunnin perusteella olevan taakse jäänyttä elämää.
Hei.
Saitko kanavat kuitenkin näkymään ilman mitään toimenpiteitä? Olen tilannut saman paketin eikä mulla näy mitään lisäkanavia. Enkä löydä valikoistakaan mitään kanavapakettitilauksia...
Juu heti olivat näkyvillä kun olin boksin asennellut ja kanavalistaa selasin.
Koti TV:n avaustarjoukseen kuuluvat URHOtv Total, Disney-, Discovery- ja MTV3-kavavapaketit veloituksetta 31.12.2010 asti. Päivämäärä 3.9.2001 viittaa 12 kuukauden määraikaisen sopimukseen, mutta avaustarjouksen kanavapaketit ovat irtisanottavissa milloin tahansa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Okei, mitä kautta ne ovat irtisanottavissa ja millä aikavälillä tuon irtisanomisen pitää tapahtua mikäli ei halua aloittaa tutustumistarjouksen jälkeen määräaikaista sopimusta? Netissä kun ei tuntuisi olevan paikkaa moiselle, puhelu asiakaspalveluun (voi ei)?
Mazello: Irtisanomisaika kanavapaketeissa on 2 viikkoa. Suositeltavaa on siis jättää muutospyyntö 2 viikkoa ennen haluttua katkaisupäivää. Voit jättää asiasta meille palvelupyynnön. Lomakkeelle kirjautumista varten tarvitset Soneran lähettämän käyttäjätunnuksen ja salasanan.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Eli voiko noi valmiiks irtisanoa jo nyt päivämäärälle 31.12.2010???
Näin olen joskus toisaalla tehnyt ja kiitokseksi katkaisttin heti ja sit asiakaspalveluun soitto lähes tunnin jonolla ja maksoin yhdestä pelistä puhelinlaskuna n 50€ eli olisin ajanut tampereelle halliin katsoon samalla rahalla...
Tilasin koti-tv:n ja laajakaistan 24Mbit. Ja voi voi että on ikävä Elisan vastaavaa. Tämä on kyllä niin sekavaa tää soneran homma että. Mullekin sanottiin että paketit tulee automatik, ei tullu. Piti käydä ite tilaamassa paketti sivulta tarjous tuotteet, no nytkin näkyy että mulla on paketit urho ja disney mutta ei muita. Tänään sitten kun kaverille näytin niin näkyykin kaiken maailman kanavat tv1000 ym ym. Johtusko siitä että asiakas palveluun olin toista kertaa yhteydessä verkon kautta saamatta mitään vastausta vaikka siellä lukee että tunnin sisällä tai seuraavana arkipäivänä otetaan yhteyttä. Puhelimella asiakaspalveluun ei pääse tänään yritys 20min kuunneltu pimpeli pompeli musaa. Ja vieläkään en tiedä loppuuko tarjous paketit varmasti vuodenlopussa vai ei, koska pakettien tilaus sivulla on näemmä merkki jo valmiiksi kohdissa jatkuva.
Kyllä Soneran pitäisi panostaa omiin sivuihin ja todella paljon, että tavallisetkin ihmiset osaavat siellä asioida ilman selkokielikirjaa saati atk-insinöörin pätevyyttä.
Kyllä ne paketit pitäisi automaattisesti tulla, soittoa asiakaspalveluun tai palvelupyyntöä niin joku ne lisää.

Paketeissahan on normaalisti 12kk sopimus, siksi päivämäärät näkyvät sinne 12kk päähän. Automaattisestihan ne eivät lopu, vaan ne pitää itse irtisanoa 2vko ennen haluttua lopetuspäivää.

Loput kanavat sinulla oli auki Cablen Open -viikonlopun takia, jota kyllä mainostettiin joka tuutissa ihan tarpeeksi... vähän liikaakin 😉
hieju19: Kanavat valitaan tilauksen yhteydessä ja lisätään osaksi Koti TV palveluasi. Voit tarkistaa palveluusi kuuluvat kanavapaketit Omat Sivut palvelusta seuraavasti Liittymän hallinta -> Liittymä ja palvelut. Valitse Koti TV palvelun kohdalta asetukset.

Kanavapaketit täytyy irtisanoa itse päättymään vuoden loppuun jos ei halua jatkaa niiden käyttöä. Irtisanomisaika on 2 viikkoa.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
hieju19: Kanavat valitaan tilauksen yhteydessä ja lisätään osaksi Koti TV palveluasi. Voit tarkistaa palveluusi kuuluvat kanavapaketit Omat Sivut palvelusta seuraavasti Liittymän hallinta -> Liittymä ja palvelut. Valitse Koti TV palvelun kohdalta asetukset.

Kanavapaketit täytyy irtisanoa itse päättymään vuoden loppuun jos ei halua jatkaa niiden käyttöä. Irtisanomisaika on 2 viikkoa.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu


Niin siellä kohdassa minulla lukee että urho total ja disney paketti. mutta jos näihin sitten kuuluu kaikki sata muutakin kanavaa niin ok.

Vastaa