Skip to main content

Kysymys koskien Open Gate -palvelua

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei, ilmeni tälläinen ongelma. Meillä on kameratallennin kiinni 3G-reitittimessä, jossa on teidän mobiililaajakaistaliittymänne. Tähän asti olemme pystyneet luomaan etäyhteyden kameratallentimeen käyttäen reitittimen apn: opengate. Mutta viime viikon loppupuolella yhteys katkesi ja ei ole toiminut sen jälkeen. Internetin sain toimimaan laittamalla apn: internet. Mutta kamerat ei enää näy internetin yli. Kysymys kuulu: Pitääkö asiakkaalla olla nykyään käytössä Open Gate -palvelu, jotta voi käyttää opengate apn:nää? Toivoisin pikaista selvennystä asiaan, koska meillä on useita asiakkaita joilla on sama tilanne(kameratallennin, reititin, sonera mokkula/liikkuva laajakaista)

4 kommenttia

  • December 2, 2013
Opengate muuttui maksulliseksi palveluksi, myös 3g verkossa, jouluuun alussa. Eli sinun pitää nyt tilata se palvelu jotta saisit opengaten pelittämään jälleen.

  • December 2, 2013
3G-verkossa voi kokeilla APN:ää prointernet, jota ei tarvitse tilata erikseen. 4G-verkossa prointernet ei toimi.

  • December 3, 2013
Kiitos jannyman ja irritus antamastanne infosta! bZerk87: Löydät lisätietoa Open Gate -palvelustamme tästä.

  • December 20, 2013
Onhan tuo nyt yhtä h-vettiä että palvelu muutetaan yhtäkkiä maksulliseksi ja tuo olisi pitänyt ymmärtää käydä sivuiltanne lukemassa. Mökillä oli netti kolme viikkoa poikki kun siellä ei nyt aivan joka viikko käydä. Mitä jos pitkäkyntiset olisivat käyneet kun valvontakamerat eivät pystyneet ilmoittamaan mitään...

Ei tuo nyt ainakaan hyvää palvelua ole. Mutta palveluahan se on huonokin palvelu. Tuollainen ahneus ei ainakaan saa meitä asiakkaita tyytyväiseksi.