Terve,
Ihmettelen tilannetta, että iäkkäät vanhempani ovat ymmärtämättään maksaneet laskua kahden eri operaattorin laajakaistaliittymästä. He eivät ole ymmärtäneet irtisanoa aiempaa laajakaistaliittymää ennen kuin ovat tehneet uuden sopimuksen.
Heillä ei enää pitkään aikaan ole ollut edes puhelinliittymää käytössä ja asunnossa ei ole aiemmin ollut kytkettynä kuin yksi pari puhelinta varten.
Onko toista liittymää edes ollut mahdollista käyttää?
Eikö tuollaisesta pitäisi saada jonkinlainen hyvitys, jos on laskutettu palvelusta, jota ei ole edes ollut tarjolla?
Terveisin,
Timo
kysymys laajakaistan tuplalaskutuksesta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.