Hei, käytössäni on tällä hetkellä Kaapeli-Extra 100/5M ja 18 määräaikaisuus. Määräaikaisuus on päättymässä kesä- heinäkuussa. Kysymyks kuuluu, onko mahdollista ottaa uusi 18kk:n sopimus edellisen perään saaden tarjouksia? Esim. hinta halvemmaksi?
Jos uusi sopimus on mahdollinen, minkälaisia eroja siinä tulee olemaan verrattuna esim. uuteen asiakkaaseen
Kiitos vastauksista!
Kysymys määräaikaisuudesta.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.