Skip to main content

Kysymys Spotify tarjouksesta

  • December 11, 2014
  • 12 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Viime viikolla tilasin uuden liittymän ja tilatessa kysyttiin olemassa olevaa Spotify tunnusta, johon syötin tunnukseni. Liittymä on nyt ollut käytössä tämän viikon, mutta mitään Spotify aktivointilinkkiä tai mitään sellaista en ole saanut. Luin että jos olemassa olevalla tunnuksella oli jo Premium jäsenyys ennestään, niin pitää odottaa että se loppuu, mutta minulla oli Unlimited jäsenyys, jota on vielä ens kuun alkuun asti. Saanko aktivointilinkin silloin?

12 kommenttia

  • March 26, 2014
Hei Valesius! Tässä tapauksessa pitäisi tosiaan odottaa, että Unlimited muuttuu Freeksi. Tarvitsemme myös haluamasi käyttäjätunnuksen ja sähköpostiosoitteen kytkentää varten. Voitko laittaa nämä tiedot meille vaikka yksityisviestillä Facebookissa, niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon?

  • March 26, 2014
Myös minulla on ongelmia tämän tarjouksen käyttöönotossa. Sain Soneran liikkeestä ohjeen, että aiempi tilaus pitää päättää ja sen jälkeen voi kytkeä tarjouksena tulevan palvelun.

Aiempi palvelu on nyt kytketty pois, mutta uuden käyttöönotto ei onnistu: Välillä en ole päässyt alkua pidemmälle ("Aloita"), mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun palvelu pitäisi kytkeä päälle, syntyy jonkinlainen ikiliikkuja, joka rouhii ja rouhii ja rouhii - esim. kokonaisen työpäivän verran:), kunnes mittani on täyttynyt.

Eilen pistäydyin taas Soneran liikkeessä, jossa myyjäkään ei testatessaan päässyt alkua pidemmälle palvelun kytkemisessä.

Kysyn siis, mikä mättää ja miten palvelun saisi voimaan?

  • March 26, 2014
Johannes kirjoitti:
Hei Valesius! Tässä tapauksessa pitäisi tosiaan odottaa, että Unlimited muuttuu Freeksi. Tarvitsemme myös haluamasi käyttäjätunnuksen ja sähköpostiosoitteen kytkentää varten. Voitko laittaa nämä tiedot meille vaikka yksityisviestillä Facebookissa, niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon?

Hei! En käytä Facebookkia. Eikö riitä että syötin tunnuksen liittymää tilatessa, kun olemassa olevaa tunnusta kysyttiin sielläkin?

  • March 28, 2014
Hei taas Valesius! Löysinkin kytkentätiedot täältä päästä eli voimme kytkeä Spotify-edun päälle heti 1.4. Sinulle tulee sitten mailia hotmail.com-osoitteeseen.

  • April 3, 2014
Hei taas Valesius! Olen nyt yrittänyt kytkeä Spotify-etua päälle, mutta edelleen järjestelmä herjaa, että Unlimited on käytössä. Ilmoitatko vaikka täällä, kun palvelu päättyy niin päästään kytkemään etu päälle.

  • April 5, 2014
Johannes kirjoitti:
Hei taas Valesius! Olen nyt yrittänyt kytkeä Spotify-etua päälle, mutta edelleen järjestelmä herjaa, että Unlimited on käytössä. Ilmoitatko vaikka täällä, kun palvelu päättyy niin päästään kytkemään etu päälle.

Jäi tosiaan mainitsematta milloin se Unlimited tarkalleen päättyy. Tänään se siis päättyi.

  • April 10, 2014
Hei. Ei ole mailia vielä näkynyt. Onko se lähetetty?

  • April 16, 2014
Joko saisi sitä mailia? Lähes 2 viikkoa nyt joutunut kuuntelemaan Spotifyn mainoksia.

  • April 28, 2014
Olisi kiva saada vastausta joku päivä. Ei ole mitään mailia vieläkään näkynyt. :I

  • April 28, 2014
Hei Valesius!

Tilaus meni vihdoin ja viimein läpi:) Saat siitä vielä vahvistusviestiä kyseiseen sähköpostiin:)

  • April 28, 2014
Jep, nyt toimii. Kiitos!

  • April 28, 2014
Hyvä juttu! Mukavaa alkanutta viikkoa!