Viime viikolla tilasin uuden liittymän ja tilatessa kysyttiin olemassa olevaa Spotify tunnusta, johon syötin tunnukseni. Liittymä on nyt ollut käytössä tämän viikon, mutta mitään Spotify aktivointilinkkiä tai mitään sellaista en ole saanut. Luin että jos olemassa olevalla tunnuksella oli jo Premium jäsenyys ennestään, niin pitää odottaa että se loppuu, mutta minulla oli Unlimited jäsenyys, jota on vielä ens kuun alkuun asti. Saanko aktivointilinkin silloin?
Sivu 1 / 1
Hei Valesius! Tässä tapauksessa pitäisi tosiaan odottaa, että Unlimited muuttuu Freeksi. Tarvitsemme myös haluamasi käyttäjätunnuksen ja sähköpostiosoitteen kytkentää varten. Voitko laittaa nämä tiedot meille vaikka yksityisviestillä Facebookissa, niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon?
Myös minulla on ongelmia tämän tarjouksen käyttöönotossa. Sain Soneran liikkeestä ohjeen, että aiempi tilaus pitää päättää ja sen jälkeen voi kytkeä tarjouksena tulevan palvelun.
Aiempi palvelu on nyt kytketty pois, mutta uuden käyttöönotto ei onnistu: Välillä en ole päässyt alkua pidemmälle ("Aloita"), mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun palvelu pitäisi kytkeä päälle, syntyy jonkinlainen ikiliikkuja, joka rouhii ja rouhii ja rouhii - esim. kokonaisen työpäivän verran:), kunnes mittani on täyttynyt.
Eilen pistäydyin taas Soneran liikkeessä, jossa myyjäkään ei testatessaan päässyt alkua pidemmälle palvelun kytkemisessä.
Kysyn siis, mikä mättää ja miten palvelun saisi voimaan?
Aiempi palvelu on nyt kytketty pois, mutta uuden käyttöönotto ei onnistu: Välillä en ole päässyt alkua pidemmälle ("Aloita"), mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun palvelu pitäisi kytkeä päälle, syntyy jonkinlainen ikiliikkuja, joka rouhii ja rouhii ja rouhii - esim. kokonaisen työpäivän verran:), kunnes mittani on täyttynyt.
Eilen pistäydyin taas Soneran liikkeessä, jossa myyjäkään ei testatessaan päässyt alkua pidemmälle palvelun kytkemisessä.
Kysyn siis, mikä mättää ja miten palvelun saisi voimaan?
Johannes kirjoitti: Hei Valesius! Tässä tapauksessa pitäisi tosiaan odottaa, että Unlimited muuttuu Freeksi. Tarvitsemme myös haluamasi käyttäjätunnuksen ja sähköpostiosoitteen kytkentää varten. Voitko laittaa nämä tiedot meille vaikka yksityisviestillä Facebookissa, niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon?
Hei! En käytä Facebookkia. Eikö riitä että syötin tunnuksen liittymää tilatessa, kun olemassa olevaa tunnusta kysyttiin sielläkin?
Hei taas Valesius! Löysinkin kytkentätiedot täältä päästä eli voimme kytkeä Spotify-edun päälle heti 1.4. Sinulle tulee sitten mailia hotmail.com-osoitteeseen.
Hei taas Valesius! Olen nyt yrittänyt kytkeä Spotify-etua päälle, mutta edelleen järjestelmä herjaa, että Unlimited on käytössä. Ilmoitatko vaikka täällä, kun palvelu päättyy niin päästään kytkemään etu päälle.
Johannes kirjoitti: Hei taas Valesius! Olen nyt yrittänyt kytkeä Spotify-etua päälle, mutta edelleen järjestelmä herjaa, että Unlimited on käytössä. Ilmoitatko vaikka täällä, kun palvelu päättyy niin päästään kytkemään etu päälle.
Jäi tosiaan mainitsematta milloin se Unlimited tarkalleen päättyy. Tänään se siis päättyi.
Hei. Ei ole mailia vielä näkynyt. Onko se lähetetty?
Joko saisi sitä mailia? Lähes 2 viikkoa nyt joutunut kuuntelemaan Spotifyn mainoksia.
Olisi kiva saada vastausta joku päivä. Ei ole mitään mailia vieläkään näkynyt. :I
Hei Valesius!
Tilaus meni vihdoin ja viimein läpi:) Saat siitä vielä vahvistusviestiä kyseiseen sähköpostiin:)
Tilaus meni vihdoin ja viimein läpi:) Saat siitä vielä vahvistusviestiä kyseiseen sähköpostiin:)
Jep, nyt toimii. Kiitos!
Hyvä juttu! Mukavaa alkanutta viikkoa!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.