Skip to main content

Kytky kytkyn perään

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Kytky-iPhone 3G on mennyt iOS4-päivityksen jälkeen senverran hitaaksi että tekisi mieli vaihtaa iPhone 4:ksi. Vanhaa kytkyä on jäljellä 27.10.2010 asti.

Miten tuo vaihto käytännössä tapahtuu? Käsittääkseni pitäisi olla kuitenkin mahdollista.
Tuskin kuitenkaan verkkokaupan kautta?

Käytän puhelimessa kahta liittymää joten molempien SIM-kortit pitänee vaihtaa microSIMeiksi?

Entä vanhan iPhonen operaattorilukituksen purku? Heti vai 27.10.?

2 kommenttia

  • August 9, 2010
Suurimpaan osaan löytyy näemmä vastaus tuolta:
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Puhelin-_eli_kytkysopimus

Microsimmejä varten pitänee ostaa leikkuri/adapteri -satsi niin voi käyttää muitakin puhelimia.

  • August 9, 2010
Loputkin selvisi eli verkkokauppa tietää että vanhasta on kytkyä jäljellä ja ottaa sen huomioon.