Kytky-iPhone 3G on mennyt iOS4-päivityksen jälkeen senverran hitaaksi että tekisi mieli vaihtaa iPhone 4:ksi. Vanhaa kytkyä on jäljellä 27.10.2010 asti.
Miten tuo vaihto käytännössä tapahtuu? Käsittääkseni pitäisi olla kuitenkin mahdollista.
Tuskin kuitenkaan verkkokaupan kautta?
Käytän puhelimessa kahta liittymää joten molempien SIM-kortit pitänee vaihtaa microSIMeiksi?
Entä vanhan iPhonen operaattorilukituksen purku? Heti vai 27.10.?
Kytky kytkyn perään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.