Hei,
Ostin Iphone 4s ja vaihdoin samalla Soneran liittymään. Minulla on vanhassa liittymässä "normaali" sim-kortti. Olenko ymmärtänyt oikein, etten pysty ottamaan puhelintani käyttöön ennen kuin vanha liittymä on siirtynyt Soneralle ja tässä menisi 15vrk?
Jostain luin, että 15vrk on siitä päivästä kun vastaanotan puhelimen. Pitääkö minun aktvioida jostakin jotakin vai tarkoittaako se, että kun olen vastaanottanut paketin postilta?
Tuleeko vanhaan liittymääni tekstari, kun voin ottaa Soneran liittymän käyttöön? ja kestääkö tässä tosiaan yli kaksi viikkoa?
Pitääkö minun aktivoida sim-kortti jotenkin? Ohjeissa oli, että täytyy laittaa tekstari vanhalla kortilla, mutta en saanut viestiä lähetetyksi. Toinen vaihtoehto oli tehdä se omilta sivuilta, mutta tällaista valikkoa ei omilta sivuiltani löydy...
Kytky uudella liittymällä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.