Skip to main content

Kytky uudella liittymällä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

Ostin Iphone 4s ja vaihdoin samalla Soneran liittymään. Minulla on vanhassa liittymässä "normaali" sim-kortti. Olenko ymmärtänyt oikein, etten pysty ottamaan puhelintani käyttöön ennen kuin vanha liittymä on siirtynyt Soneralle ja tässä menisi 15vrk?
Jostain luin, että 15vrk on siitä päivästä kun vastaanotan puhelimen. Pitääkö minun aktvioida jostakin jotakin vai tarkoittaako se, että kun olen vastaanottanut paketin postilta?
Tuleeko vanhaan liittymääni tekstari, kun voin ottaa Soneran liittymän käyttöön? ja kestääkö tässä tosiaan yli kaksi viikkoa?
Pitääkö minun aktivoida sim-kortti jotenkin? Ohjeissa oli, että täytyy laittaa tekstari vanhalla kortilla, mutta en saanut viestiä lähetetyksi. Toinen vaihtoehto oli tehdä se omilta sivuilta, mutta tällaista valikkoa ei omilta sivuiltani löydy...

1 kommentti

  • April 20, 2012
Hei Tietamaton1! Numeronsiirrossa toiselta operaattorilta menee kuluttajasuojalain mukaisesti 15 päivää. Laite saapuu aikaisemmin ja sen mukana tulee Mikro-SIM-kortti, eli pienempi SIM-kortti kuin normaali kokoinen. Sinun ei tarvitse tehdä laitteelle vielä mitään, kun olet saanut sen kotiisi.

Sinulle tulee tekstiviesti ilmoitus tämän hetkisen operaattorisi liittymään tarkemmasta vaihto ajankohdasta, kellonaikaa myöten. Vaihto ajankohdan koittaessa sinun tulee laittaa uusi SIM-korttisi iPhone 4s:ään ja Soneran liittymä lähtee toimimaan välittömästi. Tekninen katkosaika on maksimissaan 10 minuuttia.

Sinun ei tarvitse erikseen aktivoida SIM-korttia numeronsiirron yhteydessä, tämä koskee ainoastaan SIM-kortin vaihtoa nykyisille asiakkaille.

Tervetuloa Soneran asiakkaaksi!