Tein tänään ilmoituksen kuluttajavirastoon tästä epätasa-arvoisesta asiakkaiden kohtelusta. Asiakaspalvelun mukaan jollekin ilmoitetaan sopimuskauden päättymisesta ja toisille ei ?
1. Miksi minulle ei ilmoitettu sopimusajan umpeutumisesta ennen sopimuskauden päättymistä ?
2. Onko ko järjestelmä todellakin käytössä( asiakaspalvelun mukaan kaikkille pyritään ilmoittamaan ) ja millä perusteella tietyt asiakkaat mahdollisesti saavat ko ilmoituksen ja toiset eivät ?
3. Epäilen että järjestelmä on rakennettu siksi että asiakkaalle tarjotaan ´ylimenneen´ sopimuskauden takautuvaa hyvitystä, jos asiakas on valmis uuteen 2 vuoden sopimukseen, ja näin jatkosopimuksen myyntitapahtuma ei ole neutraali.Tällainen kytkykauppa ei ole reilua.
Hyvä Sonera:
Kun jostakin syystä kuulun ( asiakaspalvelun mukaan kaikille siis pyritään ilmoittamaan ) ilman ennakko-ilmoitusta jääneeseen asiakasryhmään, vastuu on palvelutarjoajan ja teidän kuuluu hyvittää sopimuksen loppumisen jälkeinen korkeampi maksu, ILMAN kytkykauppaa jatkosopimukseen. Muutoinhan kohtelette asiakkaitanne eriarvoisesti. Sopimuskauden päättymisestä ilmoituksen ennakoon saanut asiakas välttyy kiristyksenomaiselta tältä minun laskussani näkyvältä 44.25 EUR kuukausimaksulta, koska voi irtisanoa sopimuksensa ajoissa tai jatkaa määräaikaissopimuksella. Tämän palvelun täytyy kuulua tasapuolisesti kaikille asiakkaille. Ihan päivänselvä asia. Asiasta laskussa sivurivillä oleva maininta ei riitä eikä edusta hyvää asiakaspalvelua.
Pieni koodinpätkä ja muistutukset lähtee ja asiakaspalvelu paranee. Miksiköhän näin ei toimita ?
Kolme esimiestason soittopyyntöä on vetämässä-olkaapa kuulolla mikä on lopputulema !
kytkykauppaa takautuvan hyvityksen varjolla?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.