Kytkyn purku jos soneran kuuluvuus lähes olematon?
Ostin kytkyllä iphone 5 ja vaihdoin samalla liittymäni dnasta soneraan, oikeastaan ihan hetken mielijohteesta. Nyt kun rupesin selvittämään asiaa, niin vaikeuksia saattaa olla tulossa. nimittäin soneran mokkulaa ei suositeltu meidän kerrostaloalueelle, sillä kuuluvuus on heikko. Muutan kesäksi maaseudulle, jossa ei myöskään kuulemma toimi soneran verkko, vaan puhelut joutuu lähteä soittamaan 5km päähän. Nyt minua stressaa, onko mitään mahdollisuutta purkaa kytkyä mikäli sonera ei kuulu kummassakaan kotitaloudessa? Sonera alkaa toimia minulla vasta 20.5. aikoihin, joten mitään varmuutta en ole vielä asiaan saanut. Minua vain huolettaa tilanteeni, että joutuisi kaksi vuotta kituuttamaan surkealla nettiyhteydellä vaikka maksankin fiksunetistä. Voisitteko kertoa, miten vastaavissa tilanteissa toimitaan tai on toimittu? Onko asiakkaan vastuulla muka selvittää ennen liittymän vaihtoa verkon kuuluvuus? Eikö myyjän kuuluisi tarkistaa kuuluvuus samalla kun osoitetiedot annetaan myös kytkykaupoissa, näin ainakin tehtiin naapureillemme kun he olivat ostamassa soneran mokkulaa? En osannu ajatella kuuluvuusongelmia kun dna on toiminut hyvin kaikkialla missä olen asunut..
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.