Skip to main content

Kytkypuhelimen maksu kerralla pois

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Minulla on tällä hetkellä Samsung Galaxy S puhelin kytkyllä. Paljonkohan tuosta Samsung Galaxy S kertyisi maksua, jos maksaisi puhelimen jäljellä olevat maksut kerralla pois ja ottaisin toisen puhelin tilalle ja uudella sopimuksella (12 kk)

Kiitokset vastauksestanne :)

1 kommentti

  • October 10, 2011
Hei hautjon: Tarkistin tilanteen asiakasnumerosi perusteella. Samsung Galaxy S puhelimesta on laitemaksuja jäljellä 320 euroa.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera