Skip to main content

laaja/exstra 100/10 hidas mihinBITIT jää?

  • December 11, 2014
  • 12 kommenttia
  • 0 katselukertaa

.

12 kommenttia

  • January 19, 2012
.

  • January 20, 2012
Hei scha,
tutkin hieman yhteyttäsi ja Teknisen Asiakaspalvelunkin kanta oli ottaa heihin yhteyttä, jotta asia saadaan tutkintaan ja syy selvitettyä. Parhaiten heihin saat joko soittamalla 0206 90101 tai jättämällä heille palvelupyynnön.

  • January 20, 2012
Kannattaa aina ilmoittaa vioista operaattorille koska he eivät muuten niistä tiedä. Varsinkin jos nopeus ei vastaa odotettua, vika voi olla esim. operaattorin puolella.

Joskus kuitenkin myös modeemissa tms. laitteessa.

  • January 24, 2012

  • January 24, 2012

  • January 25, 2012
Scha: Oletko koska jättänyt palvelupyynnön / vikailmoituksen vikapalveluun? Katsoin että viimeisin vikailmoitus on viime vuoden syksyltä. Tällä hetkellä avonaisia vikailmoituksia ei ole.

  • February 3, 2012
[quote="Veikko"]Scha: Oletko koska jättänyt palvelupyynnön / vikailmoituksen vikapalveluun? Katsoin että viimeisin vikailmoitus on viime vuoden syksyltä. Tällä hetkellä avonaisia vikailmoituksia ei ole.


.

  • February 3, 2012
.

  • February 6, 2012
Vilkaisin miltä kaista näyttää, mutta mitään erikoista / ongelmaan viittaavaa ei näkynyt. Mikäli yhteys vieläkin hidastelee (eli toimii tuolla 51/5M) nopeudella. Suosittelen jättämään vikailmoituksen joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen), jotta vika saadaan tutkintaan.

  • February 10, 2012
Veikko kirjoitti:
Vilkaisin miltä kaista näyttää, mutta mitään erikoista / ongelmaan viittaavaa ei näkynyt. Mikäli yhteys vieläkin hidastelee (eli toimii tuolla 51/5M) nopeudella. Suosittelen jättämään vikailmoituksen joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen), jotta vika saadaan tutkintaan.

Jospi elämä on varsinkin syntymä on mahtavaa miks sitten meidän järki!!

veikko anni rakkautta elämää asia kts vk. sit yhteen vedot. t.scha *****?= ):

  • February 13, 2012
Veikko kirjoitti:
Vilkaisin miltä kaista näyttää, mutta mitään erikoista / ongelmaan viittaavaa ei näkynyt. Mikäli yhteys vieläkin hidastelee (eli toimii tuolla 51/5M) nopeudella. Suosittelen jättämään vikailmoituksen joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen), jotta vika saadaan tutkintaan.

terre tulin reissusta soittelin vikaan jossa ilmeni et. oli liikenteeni rajoitettu 50mb/5 seksi.
kun on ollut vaikeuksia ton kotitv. toiminnan kanssa nyt ok. ja nostettiin liikenne nop. 97MB
ja hyvin viel rokkaa http://speedtest.net/result/1771190834.png . täs mallii kuin Bittiliikkuu nyt
joten tälkertaa kiitoksia teille seuraillaan T.SCHA

  • February 21, 2012
Jopas jottain hukassa oleet BITIT löyty!!
olivat KOTI-TV kanssa oleiden kiusojen . Aikana rajottaneet liikenteeni 50/5:si
joten syy mis BITIT ovat Mut nyt mämä toimivat kumpikin !!
seurattu nyt 2vk. kyllä kuva ja Bittiä liikkuu mukavast. VEIKOL kitos vinkist. scha
http://www.speedtest.net/result/1787446331.png