Hei scha, tutkin hieman yhteyttäsi ja Teknisen Asiakaspalvelunkin kanta oli ottaa heihin yhteyttä, jotta asia saadaan tutkintaan ja syy selvitettyä. Parhaiten heihin saat joko soittamalla 0206 90101 tai jättämällä heille palvelupyynnön.
A
Anonymous
January 20, 2012
Kannattaa aina ilmoittaa vioista operaattorille koska he eivät muuten niistä tiedä. Varsinkin jos nopeus ei vastaa odotettua, vika voi olla esim. operaattorin puolella.
Scha: Oletko koska jättänyt palvelupyynnön / vikailmoituksen vikapalveluun? Katsoin että viimeisin vikailmoitus on viime vuoden syksyltä. Tällä hetkellä avonaisia vikailmoituksia ei ole.
A
Anonymous
February 3, 2012
[quote="Veikko"]Scha: Oletko koska jättänyt palvelupyynnön / vikailmoituksen vikapalveluun? Katsoin että viimeisin vikailmoitus on viime vuoden syksyltä. Tällä hetkellä avonaisia vikailmoituksia ei ole.
.
A
Anonymous
February 3, 2012
.
A
Anonymous
February 6, 2012
Vilkaisin miltä kaista näyttää, mutta mitään erikoista / ongelmaan viittaavaa ei näkynyt. Mikäli yhteys vieläkin hidastelee (eli toimii tuolla 51/5M) nopeudella. Suosittelen jättämään vikailmoituksen joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen), jotta vika saadaan tutkintaan.
A
Anonymous
February 10, 2012
Veikko kirjoitti:
Vilkaisin miltä kaista näyttää, mutta mitään erikoista / ongelmaan viittaavaa ei näkynyt. Mikäli yhteys vieläkin hidastelee (eli toimii tuolla 51/5M) nopeudella. Suosittelen jättämään vikailmoituksen joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen), jotta vika saadaan tutkintaan.
Jospi elämä on varsinkin syntymä on mahtavaa miks sitten meidän järki!!
veikko anni rakkautta elämää asia kts vk. sit yhteen vedot. t.scha *****?= ):
A
Anonymous
February 13, 2012
Veikko kirjoitti:
Vilkaisin miltä kaista näyttää, mutta mitään erikoista / ongelmaan viittaavaa ei näkynyt. Mikäli yhteys vieläkin hidastelee (eli toimii tuolla 51/5M) nopeudella. Suosittelen jättämään vikailmoituksen joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen), jotta vika saadaan tutkintaan.
terre tulin reissusta soittelin vikaan jossa ilmeni et. oli liikenteeni rajoitettu 50mb/5 seksi. kun on ollut vaikeuksia ton kotitv. toiminnan kanssa nyt ok. ja nostettiin liikenne nop. 97MB ja hyvin viel rokkaa http://speedtest.net/result/1771190834.png . täs mallii kuin Bittiliikkuu nyt joten tälkertaa kiitoksia teille seuraillaan T.SCHA
A
Anonymous
February 21, 2012
Jopas jottain hukassa oleet BITIT löyty!! olivat KOTI-TV kanssa oleiden kiusojen . Aikana rajottaneet liikenteeni 50/5:si joten syy mis BITIT ovat Mut nyt mämä toimivat kumpikin !! seurattu nyt 2vk. kyllä kuva ja Bittiä liikkuu mukavast. VEIKOL kitos vinkist. scha http://www.speedtest.net/result/1787446331.png
Älä jää paitsi – osallistu ja voita!
Tilaa Telian uutiskirje ja olet mukana arvonnassa. Samalla saat parhaat asiakasedut suoraan sähköpostiisi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.