Skip to main content

Laajaikasta mykkänä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Laajakaistamme on ollut mykkänä useita päiviä. Kaikki laskut on ok ja näkyy maksettuna myös laskuarkistossa. Silti liittymä ei pelaa. Modeemin ADSL valo on täysin pimeänä. Mistäpäin vikaa olisi syytä alkaa kaivelemaan?

1 kommentti

  • August 1, 2011
viitnaa: Asiakastietojemme mukaan tämä asia olikin jo selvinnyt, kun olit ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme 28.7.2011. Nyt liittymäsi on avoinna ja yhteys on normaalisti toiminnassa.