laajakaistan nopeus pitäisi minulla olla 512/1meka nopeus testissä se on vain n.270 missä vika on tökkinyt kesästä lähtien tv kartza
Sivu 1 / 1
Mikäli käytössäsi on adsl-liittymä, löydät ohjeita hidasteluongelmaan Ohjeet ja vinkit -sivustoltamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vahingossa tähän vastailin, kun kaikilla on sama ongelma ja vastauskin on kaikille sama, eli lue ohjeita toiselta sivulta! Sen sijaan, että autettaisiin asiakasta simputetaan sitä olan takaa! Mikäli yrittää soittamalla saada asian järjestykseen saa puhua nauhoituksen kanssa puoli tuntia, ellei enemmänkin. Enempää en jaksanut ja homma jäi vissiin alle puolitiehen. Jos loppuun olisi jaksanut, olisi ehkä saanut tilata asentajan joka olisi käynyt katsomassa, että yhteyshän sentään toimii, vaikka hitaammin. Jo vuosia sitten se oli nopeampi kuin nyt 8 megan yhteydellä.
Kyllä ollaan kiinnostuneita palvelun toimivuudesta, kun ollaan kauppaamassa jotain, mutta kun se myyty eikä ole osoittautunut siksi mitä on myyty ei se Soneraa enää kiinnosta.
Parempaa palvelua vaatii kansa, ja kyllä kansa tietää!!!
Kyllä ollaan kiinnostuneita palvelun toimivuudesta, kun ollaan kauppaamassa jotain, mutta kun se myyty eikä ole osoittautunut siksi mitä on myyty ei se Soneraa enää kiinnosta.
Parempaa palvelua vaatii kansa, ja kyllä kansa tietää!!!
hidas kirjoitti: Vahingossa tähän vastailin, kun kaikilla on sama ongelma ja vastauskin on kaikille sama, eli lue ohjeita toiselta sivulta! Sen sijaan, että autettaisiin asiakasta simputetaan sitä olan takaa!
Hei,
Sonera Asiantuntijat eivät näe Keskustele ja Kysy -palstan käyttäjien asiakastietoja, joten ohjeet ovat yleisellä tasolla. Keskustele ja kysy -palstalta ei ole kerättävissä tietoa, jolla voisi yhdistää käyttäjätiedot asiakastietoihin. Ilman asiakastietoja ei voi katsoa liittymäkohtaisia tietoja, joita taas tarvitaan liittymäkohtaisia neuvoja antaessa.
Pyrimme aina antamaan henkilökohtaisia vastauksia Keskustele ja Kysy -palstalla, mutta aina se ei ole mahdollista, koska ei ole riittävästi tietoa asian selvittämiseksi. Tällöin asiakasta pyydetään seuraamaan yleisiä ohjeita, jotka löytyvät Ohjeet ja Vinkit -palvelusta ja jättämään tarvittaessa vikailmoitus, mikäli ongelma ei korjaantunut.
Ei ole hyödyllistä kirjoittaa samoja ohjeita eri asiakkaille, vaan on järkevämpää koota yleiset ohjeet yhteen paikkaan, Ohjeet ja Vinkit -palveluun.
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.