Vaihdoin toistaiseksi olevan laajakaista liittymän kahden vuoden kiinteään liittymään ja myyjä sanoi että maksaa 29,90€/kk ja sopimus kun tuli niin siinä hinta 34,89€/kk.
Minua kusetettiin ja kun yritän soittaa asiakaspalveluun niin jonotusaika on vähintään 10 minuuttia, ilmeisesti tarkoituksella ettei kukaan soittele ja kysele sopimusten perään.
Olen ollut aina soneran aisakas mutta nyt tuntuu että alkaa riittämään ja sanon kaikki sopimukset irti.
Sivu 1 / 1
Hei sarha-19,
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin. Kyllähän myyjän sanaan tulee luottaa hinnan suhteen joten selvitetään miksi näin on tilanteessasi käynyt.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin. Kyllähän myyjän sanaan tulee luottaa hinnan suhteen joten selvitetään miksi näin on tilanteessasi käynyt.
Terve,
Oli tullut sähköpostiin ilmeisesti uusi sopimus jossa hinta oli oikein
Oli tullut sähköpostiin ilmeisesti uusi sopimus jossa hinta oli oikein
Hienoa, sopimus on sitten niin kuin sen pitääkin olla:)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.