Skip to main content

laajakaista

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Vaihdoin toistaiseksi olevan laajakaista liittymän kahden vuoden kiinteään liittymään ja myyjä sanoi että maksaa 29,90€/kk ja sopimus kun tuli niin siinä hinta 34,89€/kk.

Minua kusetettiin ja kun yritän soittaa asiakaspalveluun niin jonotusaika on vähintään 10 minuuttia, ilmeisesti tarkoituksella ettei kukaan soittele ja kysele sopimusten perään.

Olen ollut aina soneran aisakas mutta nyt tuntuu että alkaa riittämään ja sanon kaikki sopimukset irti.

3 kommenttia

  • February 26, 2014
Hei sarha-19,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin. Kyllähän myyjän sanaan tulee luottaa hinnan suhteen joten selvitetään miksi näin on tilanteessasi käynyt.

  • February 26, 2014
Terve,

Oli tullut sähköpostiin ilmeisesti uusi sopimus jossa hinta oli oikein

  • February 26, 2014
Hienoa, sopimus on sitten niin kuin sen pitääkin olla:)