Skip to main content

Laajakaista ei taaskaan toimi

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Heipä hei sadatta kertaa!

Testasin hetki sitten puhelimitse etukäteen toimiiko yhteys. Olen ollut reissussa kolmatta viikkoa ja vikapalvelusta ilmoitettiin että yhteydestä on löytynyt häiriö. Vika ei ole laitteissa, sillä modeemi on loppusyksystä ostettu.

Miksi ongelma toistuu aina samanlaisissa tilanteissa? Joka kerta kun on vähintään viikon ollut muualla ja palaa takaisin, laajakaista ei toimi. Onko näillä asioilla jokin yhteys?

Ei siinä mitään, liittymä lähtee vaihtoon. Viides kerta muistaakseni puolen vuoden sisään ja aina samat ongelmat.


Edit: Homma hoidettu kerrankin ajoissa.