Skip to main content

laajakaista ei toimi

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 27 katselukertaa

Hei,

Tähän asti ongelmitta toiminut laajakaistamme + koti-tv eivät tänä aamuna ole enää toimineet lainkaan. Laitteiden uudelleenkäynnistämisestä ei ole ollut apua. Tietokone löytää reitittimen (?) mutta ilmoittaa, ettei palvelimeen saada yhteyttä. Televisiossa lukee: Häiriö palvelun käynnistämisessä, ei yhteyttä multicast-ryhmään (virhekoodi 712). Missä vika, mistä apu?

Yst.
Pauliina V.

3 kommenttia

  • February 1, 2013
Hei Pavanhata,

Oliko sinulla käytössä Thomson palvelureititin?

Varmistathan että olet kytkenyt Motorola digiboxin ethernetkaapelilla Thomsoniin keltaisiin portteihin. Punainen portti pitäisi olla tyhjänä.

Onko sinulla Thomsonin ja Motorola digiboxin väliin kytketty muita laitteita? Kytkintä, datasähkö tai muuta vastaavaa?

Jos olet kytkenyt digiboxin suoraan kaapelilla Thomsonin keltaiseen porttiin, eikä välissä ole muita laitteita, niin kokeile resetoida Thomson. Paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja käynnistä laite uudelleen tämän jälkeen. Kun internet yhteys on muodostunut niin käytä vielä Motorolasta virtajohtoa irti.

Jos ongelma kuitenkin jatkuu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä niin voidaan tutkia ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • February 1, 2013
Kiitos avusta! Laajakaistamme alkoi omia aikojaan toimia pari tuntia sitten, joten vika taisi olla tilapäinen.

Pauliina

  • February 1, 2013
Hei Paivanhata,

Mukava kuulla että yhteys toimii jälleen.