Jokin aika sitten laajakaista lopetti toimimasta. Modeemikin on hankittu uusi, mutta yhteys ei silti toimi. Onko mahdollista, että vika on operaattorin päässä?
Sivu 1 / 1
Hei aripukki
Vilkaisin liittymääsi ja tosiaan poikki näyttäisi olleen jo jonkin aikaa. Mitään yleistä vikaa verkosta ei löydy mutta koska yhteytesi ei toimi edes uudella modeemilla, suosittelisin jättämään asiasta suoraan vikailmoituksen. Mitä DSL / ADSL valo ilmoittaa modeemissasi? Vilkkuuko vai palaako?
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vilkaisin liittymääsi ja tosiaan poikki näyttäisi olleen jo jonkin aikaa. Mitään yleistä vikaa verkosta ei löydy mutta koska yhteytesi ei toimi edes uudella modeemilla, suosittelisin jättämään asiasta suoraan vikailmoituksen. Mitä DSL / ADSL valo ilmoittaa modeemissasi? Vilkkuuko vai palaako?
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Päälle laittaessa modeemin dsl-valo vilkuttaa pari kertaa ja sen jälkeen ei pala ollenkaan.
Hei Aripukki,
Mikäli yhteys ei edelleenkään toimi, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Mikäli yhteys ei edelleenkään toimi, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
MIstä mahdollisesti tuo ADSL:n toimimattomuus voisi johtua. Onko vika nyt täällä päässä vai voiko johtua esim. jostain internetin asetuksista vai...?
Hei Aripukki,
Mikäli olet uuden modeemin hankkinut ja yhteys ei silläkään toiminut, niin ongelma jää todennäköisimmin jonnekkin verkomme puolelle. Varmuudella en osaa sanoa mikä aiheuttaa, mutta voi olla esim. jokin kytkentä pielessä.
Suosittelen tekemään asiasta vikailmoituksen, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Mikäli olet uuden modeemin hankkinut ja yhteys ei silläkään toiminut, niin ongelma jää todennäköisimmin jonnekkin verkomme puolelle. Varmuudella en osaa sanoa mikä aiheuttaa, mutta voi olla esim. jokin kytkentä pielessä.
Suosittelen tekemään asiasta vikailmoituksen, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.