Skip to main content
Laajakaista ollut poikki jo kolme päivää. Modeemin online-valo vilkkuu hetken ja sitten kaikki valot pimenee kunnes taas uusi yritys.
Hei valtterij

Lisäätkö asiakasnumeron tai liittymänumerosi ilman väliviivaa (-) käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää.
Asiakasnumero on nyt tallennettu profiiliin.
Hei valtterij

Valtuutin modeemisi uudestaan verkkoon joten pidä laite nyt kytkettynä ja virrat päällä. Kannattaa tarvittaessa odottaa ihan iltaan asti yhteyden muodostumista laitteeseen. Jos yhteys ei kuitenkaan illan aikana lähde toimimaan, laita viestiä vielä uudestaan tänne!
Tilanne edelleen sama. Valot vilkkuu kilpaa vieläkin.
Hei valtterij

Voisitko vielä resetoida modeemin tehdasasetuksille niin saadaan laite hakemaan signaalia uudestaan. Reset näppäin löytyy laitteen takaa ja sitä tulisi painaa n. 15s pohjassa kun laite on päällä.
Tilanne vieläkin sama resetoinnin jälkeen.
No nyt toimii! Kiitokset avusta!
Jes, Hieno homma että alkoi toimimaan 🙂

Vastaa